loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

3 پینک برق لبی که هر بانویی می بایست دارا باشد


به گفته ی یک نویسنده‌‌ی زیبایی لازم است عرض کنم ماتیک از مجبوب‌ ترین لوازم زیباسازی می باشند. خبر خوب برای شما اینکه این سه پینکپرنگ به هر زنی می‌آید بنابراین بطورقطع آن را در لوازم آرایش خویش بگذارید.

jill percia نویسنده‌ی women’s health در درباره ی چند رنگ رژ لب که به هر زنی می‌آید توضیح می‌دهد.
به گفته ی یک مقاله نویس مدلینگ لازم است عرض کنم رژ لب از مجبوب‌ ترین ابزار زیباسازی هستند. خبر خوب برای شما اینکه این سه رنگ به هر خانمی می‌آید بنابراین حتما آن را در لوازم آرایش خود داشته باشید.

رنگ خامه‌ای خنثی :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

این رنگ یکی از رنگ‌های متداولی است که همیشه توصیه می‌کنم. همچنین این نوع رژ به چشمان مشکی نیز خیلی می‌آید و از این رو من همیشه از آن استفاده می‌کنم.

قرمز مات :

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

اگر قرار باشد تنها از یک لوازم آرایشی استفاده کنی آن باید یک رژ لب روشن باشد. رنگ قرمز رژ لب حتی اگر آرایش دیگری نداشته باشید به صورتتان شادابی می‌بخشد.

رنگ توتی براق:

رژ لب,برق لب ,لوازم آرایشی

یکی دیگر از رنگهایی که هر خانمی باید داشته باشد یک رژ لب به رنگ توتی براق است. این رنگ رژ لب پوست شما را بازتر نشان می دهد.

بازدید : 118 تاریخ : سه شنبه 25 آبان 1395 زمان : 18:15 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


خواندن و بازنویسی از رویه زیری لایه 3 . جلورفتن این روش ها هماهنگ است.
توضیح چند کلمه کلیدی :
Data rate : مقدار داده ای که درزمان 1 ثانیه از هارد خوانده و یا در هارد نوشته می شود.
زمان جستجو : عبارت است از زمانی که دسته

برای پیدا کردن داده ها صرف می کند.
BUFFER : فضایی که داده بعد از خواندن در آن قرار می گیرد تا در صورت نیاز دوباره از آنجا خوانده شود. ( برای بالا بردن سرعت انتقال )
سرعت دورانی(SPINDLE) : سرعت گردش سیلندر ها تقسیم بر ثانیه.
آموزش تعمیرات هارد و بازیابی اطلاعات به چه صورت است:

برای جستن پاکت صرف می کند.
بافر : حجمی که که داده بعد از خواندن در آن قرار می گیرد تا در صورت نیاز دوباره از آنجا خوانده شود. ( برای بالا بردن سرعت انتقال )
سرعت دورانی(SPINDLE) : سرعت گردش سیلندر ها تقسیم بر ثانیه.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
تاریخچه :

ديسكهاي سخت ابتدا در ظرفيت‌هاي چند مگابايتي به بازار عرضه شدند ، Hardهاي 640 مگابايتي ممكن است هنوز هم يافت شوند، اما به سرعت Hardهاي چند گيگابايتي به بازار آمدند . ديسكهاي سخت با ظرفيت‌هاي 1.2 ، 2.3 ، 3.2 ، 4.3 ، 6.4 و 10.2 گیگابایتی

به سرعت و در طي چند سال به بازار عرضه شدند، در حال حاضر بيشتر دارندگان كامپيوترهاي شخصي دارای هارد هایی با ظرفيت‌های 60 ،80 ، 120 ، 250، 500گیگابایت و اخیرا 1 ترابایتی هستند.
ديسكهاي سخت در دو اندازه فيزيكي به بازار عرضه شدند ، مدلهاي قديمي كه

در ابتدا وجود داشتند به اندازه يك درايو CDROM بودند و عده‌اي ديگر به اندازه يك درايو  Floppy، كه امروزه معمولاً تنها از اين نوع در بازار به چشم مي‌خورد. البته هارد هاي امروزي نيز در در اندازه Slim و Normal در بازار وجود دارند که تنها تفاوتشان در ضخامت آنها مي باشد .

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
اتصال به بورد (main board) :

كابل هاى اتصالى به هارد ديسك هاى IDE شامل كابل ۴۰ پين ديتا و كابل چهار پين برق مى باشد، اما در ديسك هاى سخت SATA از كابل هاى برق ۱۵ پين و هفت پين ديتا استفاده مى شود.
يكى از مزاياى هاردهاى Sata استفاده از كابل هفت پين ديتا است. با استفاده از اين كابل، فضاى داخل كيس خلوت و جريان هوا در كيس راحت تر به گردش درمى آيد، همين طور براى تنظيم دو هارد Sata نيازى به جابه جايى جامپرهاى روى هارد نيست، چون خود آن ها بنا به شماره پورت Sata تنظيم مى شوند.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
جامپر (JAMPER SET) :

علاوه بر محل اتصال کابل‌ها، تعدادي پين در دو رديف ديده مي‌شوند. اين پين‌ها براي تعيين ترتيب درايو جاري هستند. بوسيلهء قراردادن شيئ کوچکي به نام Jumper که براي اتصال دو پين مجاور به کارمي‌رود ، ما مي‌توانيم یک اتصال بين دو پين ايجاد کنيم. با ايجاد اين اتصال تعيين مي‌کنيم که اين درايو Master است يا Slave . براي اينکه بدانيد يک جامپر را چگونه با قرارداد مي‌توانيد به برچسب روي هارد توجه کنيد.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد.
نرخ انتقال :
هاردهاى IDE داده ها و اطلاعات را با سرعت ۱۳۳ مگابايت در ثانيه منتقل مى كنند، اما ديسك هاى Sata اطلاعات را با سرعت ۱۵۰ مگابايت در ثانيه جابه جا مى كنند. البته در انواع جديد اين ديسك (A10) اطلاعات با سرعت سه گيگا بايت در ثانيه منتقل مى شوند كه انقلابى در صنعت هارديسك مى باشد.

این مقاله به توضیحاتی مفصل در مورد آموزش تعمیرات هارد می پردازد وهدف آن افزایش آگاهی شما در این زمینه می باشد. شما در این زمینه می باشد.
























































بازدید : 111 تاریخ : یکشنبه 23 آبان 1395 زمان : 15:26 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


رایانه همراه اچ پی امین مختص گیمرها: برخیزید مبارزه کنید کشته شوید ریپید کنید؟

رایانه همراه HP OMEN مختص بازی کنندگان: بلند شوید مبارزه کنید کشته شوید تکرار کنید؟:


اواخر سال بیست چهارده کمپانی اچ پی نخستین رایانه همراه مخصوص بازی خودش را با نام اچ پی امین به کره خاکی وارد کرد که پیشرفت بزرگ در تاریخ کارخانه اچ پی به حساب بیاید.


طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲٫۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.


البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.


از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.


در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.


بازدید : 44 تاریخ : شنبه 22 آبان 1395 زمان : 10:50 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

نکات موفقیت در کسب و کار انلاین

نکات پیشرفت در تجارت اینترنتی

بعداز بدست اوردن آگاهی کامل در خصوص با روش های کسب و کار الکترونیکی ، یک مدیر خوب میبایست در رابطه با عوامل مهم و متاثر در موفقیت یک کار و آنلاین معلومات کافی را داشته باشد.

رسانه
مدیر کسب و کار الکترونیک در بین رسانه ها باید دارای قدرت انتخاب باشد و با توجه به همگرایی در فناوری های ایجاد شده ، همگرایی رسانه ای ایجاد کند. استفاده از رسانه ها برای رسیدن به موفقیت میتواند بسیار مفید باشد ، اگر سازمان شما چهره ای محبوب در نزد رسانه ها نباشد ، ممکن است خریداران زیادی را از دست بدهید اما اگر بتوانید چهره ای مناسب در رسانه ها داشته باشید ، قطعا میتوانید خریداران زیادی را جذب کنید. امروزه در زمینه تجارت الکترونیک حتی میتوانید از خود سوال کنید که آیا از قدرت رسانه های اجتماعی آگاهید ؟ ، اگر این آگاهی را ندارید ، باید بدانید که یکی از بهترین مکان ها برای رسیدن به موفقیت را از دست داده اید...!

سیاست عمومی
مدیران ارشد سازمان ها برای آن که در عرصه کسب و کار الکترونیک موفق باشند ، باید به زیرساخت ها سیاست عمومی سازمان توجه داشته باشند یعنی باید قوانین رایج و همچنین صدمات و کمک های ناشی از تغییر قوانین و مقررات کسب و کار را درک کنند و به این نکته پی ببرند که اینترنت چگونه جامعه را تحت تاثیر قرار میدهد و متقابلا جامعه چگونه اینترنت را متاثر میکند و با توجه به تصمیمات مرتبط با استراتژی ، فناوری ، سرمایه و رسانه سیاست هایی را اعمال کند که نه تنها شرکت های خاص ، بلکه رقبا را هم تحت تاثیر قرار دهد.

بازدید : 133 تاریخ : سه شنبه 18 آبان 1395 زمان : 9:27 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 کاربردهای اینفوگرافیک ها

کاربردهای تصویربیانی ها:

در جهان کنونی که جهانی نادری تمرکز می باشد ، تصویر بیانی وسیله ای استباسرعت بالا و عاقلانه برای انتقال مفهوم ها و اطلاعات. تصویر بیانی یعنی صحبت‌کردن به گونه ای قابل دیدن یا زیباسازی اطلاعات .اینفوگراف نهان‌ها را آشکار می‌سازد. پیچیدگی‌ها را توضیح می‌دهد. ابهامات را روشن می‌سازد.

اینفوگرافیک ها از ابزارهای خوب ایجاد ارتباط و ارایه اطلاعات به کاربران هستند, اینفوگرافیک ها باعث می شوند تا متن های پر از ستون و ردیف با ارقام های نجومی و عجیب و غریب و در نهایت با سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت یک اینفوگرافیک مطلبی خسته کننده تبدیل به اطلاعات کاربردی و جالب با ظاهری زیبا وخوانا در اینفوگرافیک بشوند.

بازدید : 118 تاریخ : یکشنبه 16 آبان 1395 زمان : 15:22 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 ویرایشگرعکس آنلاین برای طراحی تصویربیانی


Pixlr در واقع ویرایشگرعکس   مستقیم و رایگان است. قادرید عکس های اینفوگرافیک خود را ادیت ، تنظیم و filter  گذاری کنید, ساخت تصویربیانی بدون اینکه ثبت نام انجام دهید.فتوشاپ آنلاین برای طراحی و ساخت اینفوگرافیک  ، فتوشاپ مستقیم براساس پیکسلر ساخته شده است و کلیه امکانات  پیکسلر را دارد .و قیمت طراحی اینفوگرافیک را پایین می آورد و تعداد سفارش طراحی اینفوگرافیک یا سفارش ساخت اینفوگرافیک یا افراد طراحی و ساخت اینفوگرافیک در ساخت اینفوگرافیک یا طراحی اینفوگرافیک بهتر و آسان تر می شود

بازدید : 106 تاریخ : سه شنبه 11 آبان 1395 زمان : 10:35 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

قابلیت اینی استال ویندوزنودوپنج در ساعت اپل

ازجمله توانایی های ساعت های اپل بالاآوردن سیستم عامل ویندوزنودوپنج برروی آنها است.

به گفته مهر، با اندکی تحول روی اپلیکیشن واچ کیت می توانید ویندوز ۹۵ مایکروسافت را برروی انهااپل نصب کرد.

اما صفحه نمایش ساعت اپل برای به تصویر کشیدن آیکون های ویندوز ۹۵ بسیار کوچک است و برای مدیریت صفحه از موس نمی توان استفاده کرد. به جای آن با سیستم حسگر صفحه نمایش می بایستی بر روی گزینه ها عمل کلیک را انجام داد.

در حقیقت ساعت های اپل برای نصب ویندوز عامل ۹۵ طراحی نشده اند اما این قابلیت ویژه را دارند تا این ویندوز را ساپورت کنند. بکارگیری ویندوز ۹۵ بر روی ساعت های اپل، سرعت پردازش را بسیار کند می کند.

هدف از بکارگیری ویندوز ۹۵ بر روی ساعت اپل، نشان دادن توان این غول فناوری است.

بازدید : 171 تاریخ : شنبه 08 آبان 1395 زمان : 10:21 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 

شرایط کاری درکشور ایرلند و وضعیت ویزای کاردولت ایرلند

گرفتن ویزای کار در دولت ایرلند از چند صورت ممکن است.یکی از طریق  ها یگرفتن ویزا دردولت ایرلند ویزای کار می باشد.اما از چهطریق    های می توان در کشور ایرلند ویزای کار دریافت کرد. ویزای کار در ایرلند در ادامه دو روش قانونی برای به دست آوردن ویزای کار ایرلند برای مهاجران نوشته شده است.قبل از اقدام برای اخذ این ویزا با متخصصین و یا وکلای مهاجرت در این زمینه مشورت کنید تا بتونید از سریعترین و بهترین راه این ویزا را اخذ کنید.

راه های اخذ ویزای کاری در ایرلند

    دریافت دعوت نامه کاری از شخص واجد شرایط که دارای شرکت معتبر در ایرلند است.
    روش دیگری که برای دریافت ویزای کار می توان استفاده کرد این است که در اگهی پذیرفته شوید ؛ در ابتداد 3 ماه در داخل ایرلند سپس در اتحادیه اروپاه آگهی داده می شود اگر شخص مورد نظر یافت نشد از کشورهای دیگر نیروی مورد نظر خود را استختام می نمایند فرد مورد نظر وقتی در این اگهی پذیرش شد می تواند برای اخذ ویزای کار اقدام کند.  پیدا کردن کار فرما در قاره اروپا شرایط خاص خودش دارد که در ادامه مقاله به آن خواهیم پرداخت.

کار فرما می بایستی بعد از درج اگهی شغل برای استخدام فرد مورد نظر حقوقی را در نظر بگیرد که تمامی هزینه های ان شخص و خانواده اش را در بربگیرد.حقوق بعد از کسر مالیات محاسبه میگردد که برای هزینه های زندگی مهاجر و خانواده اش  کفایت میکند یا خیر.
در کشور ایرلند اخد ویزای کار امری حقوقی است که مراحل قانونی و حقوقی آن باید طی گردد و کار فرما باید این امکان را داشته باشد که برای کارگر مورد نیازش تقاضای ویزای کار کند و اصطلاحا مجوز این کار را داشته باشد.

در اصطلاح شخص کارفرما در کشور  ایرلند باید بتواند اسپانسر شود.در کل اقدام برای ویزای کار بدون داشتن اسپانسر امری سخت است.مراقب افراد کلاهبرداری باشید که ادعا میکنند میتوانند در مدت کمی ویزای کاری برای شما اخذ کنند.بنابراین توجه داشته باشید که به هر فردی نمی توان در زمینه مهاجرت و اخذ ویزا اعتماد کرد.اگر جزو افرادی هستید که قصد مهاجرت به ایرلند را دارند باید دقت کنید که این پروسه بین 2 تا 9 ماه به طول می کشد و شخص مهاجر میتواند بعد از چند سال که معمولا چیزی حدود 2 تا 5 سال است تقاضای اقامت دائم ایرلند را ارائه دهد.

اخذ ویزای کار مهارت یا همان Skilled Worker

کار در ایرلند,اقامت ایرلند,مهاجرت به ایرلند

همان طور که در بالا مشاهده کردید اخذ ویزای کار روش های متفاوتی دارد اما یک روش هم که میتوان برای اخذ ویزا اقدام نمود اخر ویزای مهارت است .این ویزا در کشورهای مختلف فرق دارد و در مورد ایرلند این امر در حال حاضر در شرایط سختی به سرمی برد.اگر در حال تحصیل هستید و در ایران برای خود در جایگاه خوبی به سر می برید توصیه تیم ما به شما خارج نشدن از ایران و سعی برای ایجاد کسب و کار مناسبی برای خود در سرزمین عزیزمان است.

اما اگر حتما نیاز به خارج شدن از ایران را دارید راحتترین و قانونی ترین راه برای پیدا کردن کارفرما در ایرلند این است که به عنوان دانشجو وارد کشور ایرلند شویم و به دلیل داشتن اجازه کار نیمه وقت در دوران تحصیل, می توان به محض این که شغلی آگهی شد,  آن را درخواست کنیم یا صبر کنیم دوره دانشجویی به پایان برسد و آن موقع دنبال کار فرمای مناسبی باشیم این راه یکی از بهترین راه های موجود برای کسب ویزای کار می باشد زیرا پس از ورود به ایرلند شخص می تواند به راحتی شغل مورد نظر خود را پیدا کند و تا اتمام تحصیلات با کار کردن در ان شغل هم منبع درآامدی برای خود داشته باشد.از طریق این شغل امکان اخذ اقامت کاری وجود دارد.پس از پرداخت مالیات به مدت 3 الی 4 سال امکان اخذ اقامت دائم نیز وجود دارد.

 

 

بازدید : 104 تاریخ : پنجشنبه 06 آبان 1395 زمان : 11:14 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

به چه دلیل دوربین دوبل فردای عکاسی تلفن همراه می باشد ؟

در روز های کنونی حرکت های شگفت انگیزی از دوربین تلفن های همراه هوشمند برمی‌آید اما از طرف دیگرتلفن های همراه به مرزهای سخت تنگناها فیزیک  نزدیک شده‌اند.  به نظر می‌رسددر قالب گجتی که تنها ۷ میلی‌متر ضخامت دارد نمی‌توان بیش از این پیش رفت و کمپانی‌ها به دنبال چاره‌ای جدید برای حفظ روند بهبود دوربین گوشی‌های خود هستند.

امسال LG و هوآوی با پرچم‌داران اندرویدی جدید خود G5 و P9 در این زمینه پیشتاز شدند و دو اسلوب کاملا متفاوت را برای دوربین دوتایی معرفی کردند. درهرحال این اتفاقات نشان‌دهنده‌ی مسیر کلی آینده‌ی صنعت عکاسی موبایل است. شایعات نشان می‌دهد که آیفون هم در آینده‌ی نزدیک از این مسیر جدید پیروی خواهد کرد. چیزی نخواهد گذشت که نگاه ما به گوشی‌هایی با دوربین دوتایی شبیه به تصورمان از گوشی‌هایی با پردازنده‌ی دو هسته‌ای شود: یک پیشروی منطقی که هیچ نکته‌ی فوق‌العاده‌ای در خود ندارد.

اکوسیستم ماژولار LG G5 به‌یادماندنی خواهد بود ولی برجسته‌ترین نکته‌ی این گوشی جدید حضور یک دوربین پشت ثانویه است. یک دوربین ۸ مگاپیکسل واید در کنار دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی نشسته تا عکاسی از جمع‌های بزرگتر، مناظر طبیعی و ساختمان‌های بلند را ساده‌تر کند.

لنزهای معمول دوربین گوشی‌های موبایل فاصله‌ی کانونی و زوم ثابتی دارند. در نتیجه ازآنجاکه راه ساده‌ای برای افزودن زوم متغیر به دوربین گوشی‌های موبایل وجود ندارد حضور این سخت‌افزار مکمل برای این کار ضرورت پیدا می‌کند. عمق موردنیاز یک لنز زوم بیشتر ضخامت گوشی‌های موبایل مدرن امروزی است و زوم دیجیتال هم موجب از دست رفتن کیفیت تصویر خواهد شد. ال‌جی در G5 از یک لنز ثابت ثانویه استفاده کرده چراکه با توجه به فضای افقی موجود در داخل گوشی امکان این کار را داشته است. برجستگی دوربین گوشی هم به‌احتمال‌زیاد از فضای موردنیاز برای قطعات پیچیده‌تر لنز دوربین اصلی و لرزش‌گیر اپتیکال ناشی می‌شود.

گوشی هوآوی P9 هم از دو دوربین در پشت خود بهره می‌گیرد ولی هیچ‌گونه برجستگی در بخش دوربین‌ها ندارد. درواقع میان این دو گوشی بیشتر هوآوی P9 عکاسان موبایل را هیجان‌زده می‌کند؛ چراکه بهبود کیفیت تصویر را در دستور کار خود قرار داده است. ترکیب یک سنسور سیاه‌وسفید و یک سنسور رنگی نسبت به یک دوربین عادی سه برابر نور بیشتر جذب می‌کند که نتیجه‌ی آن شفافیت و شارپنس بسیار بهتر است. میزان قابل‌توجه بودن این بهبود به شرایط بستگی دارد. بااین‌حال روشن است که P9 بهترین دوربینی است که تاکنون هوآوی تولید کرده و سنسور ثانویه در این زمینه نقشی انکار نشدنی دارد.

موضوع به‌واقع چشمگیر در مورد هوآوی P9 این است که این گوشی یکی از باریک‌ترین پرچم‌داران موجود محسوب می‌شود که هنوز یک باتری بزرگ ۳۰۰۰ میلی‌آمپری و این دوربین‌های دوتایی را هم در خود جای داده. حتی اگر این گوشی برای استفاده از سنسور دوم مجبور به پرداخت هزینه‌ای فیزیکی بوده، این هزینه چندان آشکار نیست.

ویژگی مشترک گوشی‌های جدید ال‌جی و هوآوی این است که هر دوی آن‌ها موفق شده‌اند دوربین دوم را بدون فدا کردن چیز زیادی در زمینه‌ی طراحی اضافه کنند. همیشه اضافه شدن عملکردهای جدید بدون تخریب فرم یک گجت نشانه‌ی خوبی است و به گواهی این دو گوشی هوشمند آینده‌ی دوربین‌های دوتایی روشن خواهد بود. این مثالی است از تفاوت ناشی از دوربین اضافه‌ی G5 در زمینه‌ی رسیدن به میدان دید وسیع‌تر:

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,دوربین دوتایی عکس گرفته شده با دوربین اصلی LG G5

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,دوربین دوتایی

 عکس گرفته شده با دوربین واید LG G5 (حالت HDR)

 

عکس‌های وایدی که دوربین دوم LG G5 می‌گیرد به‌طورمعمول نیازمند استفاده از یک وسیله‌ی جانبی خارجی است. بنابراین اضافه شدن این قابلیت به خود گوشی در G5 راحتی بیشتری فراهم می‌کند. البته شاید این نکته برای گوشی موبایلی که تلاش دارد با تمرکز روی ماژول‌های افزودنی خارجی نام خود را بالا ببرد به‌نوعی متناقض به نظر برسد. ولی درهرحال انعطاف‌پذیری دوربین LG G5 چیزی است که سایرین از آن بی‌بهره هستند.

برای مشاهده‌ی کیفیت و ارزش دوربین دوتایی هوآوی P9 باید تصویر را زوم کرده و کاملا از نزدیک ببینید. در عکس زیر که در صحنه‌ای کم‌نور و به‌شدت زردرنگ گرفته شده دوربین P9 کنترلی شگفت‌انگیز را روی نویز تصویر به نمایش می‌گذارد. به‌ویژه توجه شما را به دکمه‌های کنترل صدای آیفون جلب می‌کنم که در سمت چپ تصویر قرار دارند. دقت کنید که چگونه دکمه‌های ولوم از پس‌زمینه‌ی تصویر یعنی توری اسپیکر جدا شده‌اند. همچنین به کیفیت شفاف لیبل آیکون‌ها روی صفحه‌نمایش دقت داشته باشید. این عملکردی است که دوربین هر گوشی موبایلی (یا حتی هر دوربین دیگری) می‌تواند به آن افتخار کند.

 

اخبارتکنولوژی,خبرهای تکنولوژی,دوربین دوتایی

برشی از عکس گرفته شده با دوربین دوتایی هوآوی P9 (برای دیدن تصویر کامل روی عکس کلیک کنید)

بدون نرم‌افزار خوب هیچ کاری از سخت‌افزار بر نخواهد آمد. نکته‌ی مثبت دیگر در مورد G5 و P9 این است که سنسور اضافی آن‌ها به‌خوبی با کل سیستم متحد شده است. ال‌جی عملکردهایی بسیار جالب برای نرم‌افزار دوربین خود تدارک دیده که عکس دو دوربین را برای رسیدن به افکت‌های کادربندی زیبا یا ساختن کلاژهای آسان باهم ترکیب می‌کند. سادگی رابط کاربری LG اجازه می‌دهد حتی افراد بسیار تازه‌کار هم بتوانند به‌سرعت با سخت‌افزار آن شروع به تولید و تجربه کنند.

چیزی که دوربین‌های دوتایی امروزی ال‌جی و هوآوی را از گجت‌های تصویربرداری سه‌بعدی گذشته متمایز می‌کند این است که خروجی آن‌ها درست مثل دوربین‌های عادی یک تصویر تخت با سازگاری جهانی است. بدین ترتیب قادر خواهید بود تصاویر حاصل از دوربین‌های دوتایی G5 و P9 را بدون نگرانی از دستگاهی که قرار است آن‌ها را نمایش دهد با همگان به اشتراک بگذارید. همچنین با وجود این‌که سرعت عکس‌برداری با دو دوربین نسبت به استفاده از یک دوربین کمتر است، تفاوت آن‌قدر نیست که کسی را اذیت کند.

دوربین دوتایی پیش‌نمایشی از آینده‌ی عکاسی موبایل است؛ حتی اگر در آیفون بعدی استفاده نشود.

از شایعاتی که پیرامون دوربین آیفون ۷ پلاس منتشر شده به نظر می‌رسد این گوشی هم از یک سیستم دوربین دوتایی استفاده خواهد کرد که شباهت زیادی به دوربین هوآوی دارد. اگر این سناریو درست از آب دربیاید تاثیر قابل‌توجه اپل به شتاب گرفتن این گرایش منجر خواهد شد و دیگران را هم به آزمودن آن ترغیب خواهد کرد. ولی حتی بدون امضای آیفون هم اضافه کردن یک دوربین ثانویه ارزش خود را به کاربران (و مقرون‌به‌صرفه بودن خود را به تولیدکنندگان) ثابت می‌کند.

در آینده‌ای دورتر حتی ممکن است گوشی‌ها تعداد بیشتری لنز و سنسور را به خود ببینند. دوربین Light 16 همین ایده را مطرح کرده است. ولی برای آینده‌ی نزدیک‌تر احتمال این‌که دوربین‌های دوتایی وظیفه‌ی پیش بردن عکاسی موبایل را بر عهده بگیرند بسیار زیاد است. زمانی که تکنولوژی به مرزهای محدودیت سرعت پردازنده‌های تک‌هسته‌ای رسید ابتدا آن‌ها بهینه‌تر شدند و سرانجام تعداد هسته‌ها افزایش یافت. به نظر می‌رسد در مورد دوربین گوشی‌های هوشمند هم همین تاکتیک در حال رواج یافتن باشد.

بازدید : 36 تاریخ : یکشنبه 02 آبان 1395 زمان : 10:29 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

  لب تاب های مدل Gram پانزده ال‌جی  معرفی شدند

لب تاب های ویژگی ها لپ‌تاپ های  مدل پانزده gram کامپیوترهای همراه   مدل   پانزده گرام   LG

لب تاب های مدل پانزده گرام lg به بازارآمدند مدل هایی سبک اما قدرتمند

کمپانی ال جی از دو لپ تاپ جدید سری Gram 15 رونمایی کرد. محصولاتی که از نمایشگرهای 15 اینچی بهره می برند و به گفته این شرکت، می توانند گزینه ای ایده آل برای آن هایی باشند که به دنبال لپ تاپ هایی با مشخصات فنی قدرتمند، وزنی سبک و طراحی بدنه چشم نواز هستند.

 

مشخصات لپ تاپ جدید سری Gram 15

لپ تاپ جدید سری Gram 15 از نمایشگرهای فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1020 و نسبت ابعاد 16:9 بهره می برند که قادرند به لطف این ویژگی ها، لذت تماشای فیلم های ویدیویی را برای کاربران دوچندان کنند. همچنین، قابلیت In-Pane Switching و تکنولوژی IPS به کار رفته در لپ تاپ های جدید سری Gram 15 می توانند رنگ هایی با بالاترین وضوح و همچنین کنتراستی بالا را به ارمغان بیاورند.

 

این دو مدل جدید لپ تاپ سری Gram 15 به قابلیت Instant Boot (بوت فوری) ال جی نیز مجهز شده اند که به محض باز شدن صفحه لپ تاپ، سیستم عامل به صورت خودکار روشن می شود حتی اگر دستگاه به طور کامل خاموش و یا در حالت خاموشی موقت قرار گرفته باشد.

 

ویژگی لپ‌تاپ های سری Gram 15,لپ‌تاپ,لپ‌تاپ های سری Gram 15 ال جی

لپ تاپ های سری Gram 15 از نمایشگرهای 15 اینچی بهره می برند

 

در خصوص سایر مشخصات فنی این دو دستگاه نیز باید گفت که مدل اول از پردازنده Core i5 اینتل، فضای رم 8 گیگابایتی، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و مدل دوم نیز از پردازنده Core i7، فضای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 512 گیگابایتی برخوردار خواهند بود.

 

گفتنی است این دو مدل لپ تاپ های سری Gram 15 به ترتیب با قیمت های 1099 و 1499 دلار روانه بازار خواهند شد و هر دو از درگاه USB نوع C بهره می برند که امکان جابجایی اطلاعات و شارژ سریع لپ تاپ را برای کاربران فراهم خواهد کرد.

بازدید : 128 تاریخ : سه شنبه 27 مهر 1395 زمان : 14:46 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 568
  • بازدید سال : 6,307
  • بازدید کلی : 52,292
  • مطالب