loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

ایراد تازه در سیستم عامل ios 9.3 آیفون

سیستم عامل ios 9.3، آپدیت جدید سیستم‌عامل گوشی‌های هوشمند کمپانی اپل دچار بعضی مشکلات گشته است.

به نظر می‌رسد جدیدترین نسخه سیستم عامل گوشی‌های هوشمند کمپانی آیفون یعنی ios 9.3 استارت خوبی نداشته است. اپل مجبور شده به خاطر شکل گیری پاره‌ای از مشکلات تامدتی انتشار این آپدیت تازه را متوقف کند.

درست زمانی که شرکت اپل انتشار یک نسخه اصلاح شده از ios 9.3 را از سر گرفته بود مشکل جدیدی پدید آمده. در یکی از وبسایت‌های انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان اپل، بعضی از کاربران آی‌فون 6 و آی‌فون 6s از اینکه در به‌روزرسانی جدید تعدادی از اپلیکیشن‌ها درست کار نمی‌کنند، شکایت کرده‌اند.

ظاهرا چندین لینک مربوط به مرورگر پیش‌فرض اپل Safari، بخش Mail، یادداشت و پیام‌ها دچار مشکل شده‌اند. اپلیکیشن‌های فوق به جای آنکه به سایت‌های مربوطه وصل شوند، بسته شده یا هنگ می‌کنند.

در این میان بعضی گفته‌اند از کار انداختن JavaScript می‌تواند به حل برخی مشکلات در مرورگر Safari کمک کند، اما مشخص است که این کار راه حلی اساسی برای رفع مشکلات نیست.

گرچه اغلب این شکایات از طرف کسانی که جدیدترین مدل‌های آیفون را در اختیار دارند به گوش می‌رسد، اما برخی با گوشی‌های قدیمی‌تر هم همین مشکلات را تجربه کرده‌اند. کسانی هم می‌گویند این مشکلات قرار بوده در ios 9.2.1 حل شود ولی حل نشده.

بازدید : 166 تاریخ : یکشنبه 10 بهمن 1395 زمان : 11:30 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آسان ترین و مناسب ترین روش خریداری کاندوم را این سایت برای شما هدوستان عزیز فراهم کرده می باشد به این گونه که برای خرید کاندم  برخلاف وب سایتهای دیگر که یک ابهام ایجاد میکنند و قیمت های خریداری کاندوم مشخص نمی باشد وبرای پیدا کردن محصولات باید سایت را زیر و رو کرد این سایت مستقیما محصولات وقیمت آن ها را نمایش می دهد وهیچ سردرگمی برای شما ایجاد نمی کند  .

موضوع این وب سایت فروشگاه کاندوم می باشد.

چگونه آلت تناسلی خود را جوان نگه داریم:


همه می دانیم که زیاد شدن سن و عوامل مانند الودگی هوا و... باعث پیری و شکستگی پوست می شود همین دلایل بر پیری وچروکیدگی آلت تناسلی نیزمتاثر بوده (البته شدت ها کمی متفاوت است) اما تفاوت دردرمان است

چراکه شما کافیست به دارو خانه بروید وباهزاران دارو برای درمان مشکل پوست مواجهه شوید اما این داروها برای آلت تناسلی مناسب نیستند  بگذریم وسریع تر به راه های درمان اشاره کنیم.
دراین مقاله از5روش برای درمان این موضوع رونمایی می کنیم :

 

 توصیه نخست :زمانی که واژن خود رامی شویید ازمواد شوینده ضعیف بهره بگیرید:


چراکه شوینده هایی مانند صابون های خاص باعث پژمردگی وتحریک زیان آور عصب های آن ناحیه می گردد


توصیه دوم :یک رژیم مناسب غذایی داشته باشید که دایما وزنتان بالا وپایین نرود:


چراکه پوست نیزمانند بادکنک می باشد وقتی که شما برای اولین بار یک باکنک را باد می کنید به توان بیشتری نیاز دارید چراکه باکنک فرم سفتی دارد اما بعداز چندین بار تکرار این موضوع دیگر بادکنک به راحتی باد می شود ودیگر فرم محکمی ندارد

وقتی شما دایما وزنتان بالا وپایین می رود واژن دایما درحال کشش می باشد وهمین موضوع مانند بادکنک فرم خوش حالت وترگل مرگل واژن را می گیرد وآن را به پژمردگی می کشاند
 

مورد سوم: سعی کنید بیشتر مسیرهایی را که می خواهید درطول روز بپیمایید را با دوچرخه بروید:

اصطکاک مداوم بدن با صندلی می تواند باعث کشش لب های واژن شود، به خصوص اگر لب های بیرون به طور طبیعی بزرگ باشند.

 

موضوع این وب سایت فروشگاه کاندوم می باشد.

بازدید : 151 تاریخ : پنجشنبه 07 بهمن 1395 زمان : 12:14 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

ادکلن مناسب برای افراد چیست؟ کدام ادکلن برای چه مکان و وضعیتی؟


بهربردن از عطر و خوشبو کردن جسم پیش ازحضور در مکان های متفاوت کار خیلی زیبایی

است.اما هر عمل باکلاسی نیز قوانینی دارد که تبعیت نکردن از عمل به جای پایان خوب

حتی نتیجه منفی را درپی دارد.اگر میخواهید برای حاضرشدن در جا ها و شرایط مختلف

از ادکلن استفاده کنید،به خوبی باید از هم خوانی عطر با شرایط مختلف آشنا باشید.برای آگاهی از این مسئله با دلگرم همراه شوید:

براي محافل رسمي بهتر است از عطرهاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده کنید. به عطرهايي که معمولاً بوي شکلات و ميوه هاي تابستاني را ميدهند عطرهاي شيرين و گرم مي گويند و عطرهايي هم که از اسانس ريشۀ درختان و ادويه هاي تند شرقي درست شده اند را عطرهاي تلخ گويند .
 
غالبا عطرهايي که در مجالس دوستانه استفاده مي شوند عطرهاي سرد و ترش هستند بخاطر حس طراوت و آرامشي است که منتقل مي کنند. عطرهاي سرد يک حس خنکي، شادابي و جواني را به آدم القا مي کنند. با استشمام عطرهاي ترش هم ياد مرکبات مي افتيد

در فصل زمستان از عطرهاي سنگيني مثل عطرهاي تلخ وتند استفاده کنيد. در اين فصل، ماندگاري عطرها به دليل پايين بودن دما بيشتر است .

در دنياي مُد، عطر و ادكلن هم مثل رخت و لباس و كفش و كلاه و.... سال به سال، نو مي شود اما هر عطري براي هر سن و هرموقعيتي مناسب نيست . هميشه بهتر است كه در مكا‌نهاي رسمي از رايحه ‌هاي تلخ، گرم، شيرين و تند استفاده كنيد .

در ساخت عطرهاي تلخ معمولاً از اسانس هایي مانند ريشه درختان و ادويه ‌هاي تند شرقي استفاده مي كنند. عطرهاي شيرين و گرم هم عطرهايي هستند كه از بو و طعم شكلات و ميوه ‌هاي تابستاني برخوردارند . هميشه بهتر است كه در محافل دوستانه و صميمي، از عطرهاي سرد و ترش استفاده كنيد .

عطر مناسب ,استفاده از عطر,عطر و ادکلن ,عطرهاي تلخ

عطر سرد به عطري مي گويند كه حس خنكي و تازگي را القاء ‌كند. استشمام اين عطرها معمولاً باعث ميشود كه طعمِ ميوه هايي مانند خيار و هندوانه را بخاطر بياوريم .

عطر ترش به عطري مي گويند كه طعم مركبات را بخاطر بياورد. عطرهاي ترش نيز القاكنندۀ حس طراوت و شادمانی اند .

عطرهاي سرد و ترش باعث آرامش روحي و رفع خستگي نيز ميشوند. لابد ديده ايد كه در باشگاه هاي ورزشي، هواي داخل باشگاه را معمولاً با رايحه ‌هاي سرد و ترش مطبوع مي كنند.

عطرهايي با طعم گلهاي وحشي مي‌توانند حس صميميت بيشتري به محيط القاء كنند .از زمانهاي گذشته، اين باور همچنان پابرجاست كه عطر و ادكلن را بايد به پوست جلوي گردن و يا به مچ دست زد. واقعيت اين است كه زدن عطر بر روي محل نبض ها مانند: مچ دست، مچ پا، پشت زانوها و نبض گردن (باعث متصاعدشدن رايحۀ عطر شده و كلاً خوشايند است، اما پزشكان توصيه مي كنند به گردنتان عطر نزنيد چرا كه اين كار، احتمال بيماريهاي پوستي را در اين ناحيه افزايش مي دهد .

بازدید : 135 تاریخ : چهارشنبه 06 بهمن 1395 زمان : 10:29 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


10 ناحیه به شدت وحشتناک جهان


معمولا بیان میشود كه مسافرت آدمی را باتجربه می‌كند. اما بعضی گردش ها

برای آدم‌ها، فاجعه آفرین می باشد. به همین جهت مناطق و شهرهایی می باشند كه توصیه می‌شود

انسانها كمتر به این جاها مسافرت بروند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان لیستی از ده منطقه بسیار

عجیب جهان از نظر امنیتی را كه در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر كرده است.

 

4) بغداد در عراق


این شهر از وقتی كه آمریكا عراق را اشغال كرده ناامن شده است. به طوری كه از سال 2003 تاكنون بیش از 65 هزار نفر از شهروندان غیر نظامی آن در عملیات تروریستی كشته شده‌اند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناك جهان

 

 

 

5) گروزنی در جمهوری چچن روسیه


این شهر نیز فاسدترین شهر در روسیه شناخته شده است كه در آن قاچاق مواد مخدر، روسپیگری، آدم ربایی در بیشترین حد خود وجود دارد.

 

 

ده شهر بسیار خطرناك جهان

 

 

6) موگادیشو در سومالی


ناامنی موگادیشو به علت سالها جنگ داخلی بوده است. تاكنون 500 هزار نفر از جمعیت این شهر كه نیمی از جمعیت آن به حساب می‌آید از آن فرار كرده‌اند.

 

 

ده شهر بسیار خطرناك جهان

 

 

 

 

بازدید : 124 تاریخ : شنبه 20 آذر 1395 زمان : 17:15 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


10 شهر به شدت خطرناك کره خاکی


عموما بیان میشود كه مسافرت انسان را باتجربه خواهد کرد. اما برخی سفرها

برای انسان‌ها، خطر آور می باشد. به همین جهت اماكن و شهرهایی هستند كه توصیه می‌شود

مردم كمتر به این جاها سفر كنند. پایگاه اینترنتی اربان تایتان لیستی از 10 شهر خیلی

عجیب دنیا از نظر امنیتی را كه در آنها گلوله‌های واقعی از هر سو سرگردان هستند، به شرح زیر منتشر كرده است.

 

7) سیوداد خوارز در مكزیك


ناامنی این شهر نیز به علت وجود گروههای تبهكار و فعال در قاچاق مواد مخدر است.

 

 

ده شهر بسیار خطرناك جهان

 

 

 

8)كاراكاس در ونزوئلا

 

ناامنی این شهر نیز به علت فعالیت كارتل‌های مواد مخدر است. تنها در سال 2008 بیش از 500 نفر در درگیری‌های قاچاقچیان كشته شدند.

 

ده شهر بسیار خطرناك جهان

 

 

9) نئواورلئان در آمریكا


ناامنی این شهر به علت قتل‌های زیادی است كه در آن رخ می‌دهد.

 

 

ده شهر بسیار خطرناك جهان

 


10) ریو دو ژانیرو در برزیل


هر چند این شهر یكی از زیباترین شهرهای جهان است اما خشونت و ناامنی در آن بیداد می‌كند.

 

 

بازدید : 123 تاریخ : پنجشنبه 18 آذر 1395 زمان : 14:15 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 آیامی شود به وسیله موبایل آزمایش خون گرفت

یک کمپانی خارجی شیوه ای را ابداع کرده که می توان به کمک موبایل اندرویدی، آزمایش خون را در منزل و بدون رفتن به مرکز درمانی انجام داد.

به نقل از مهر، کارخانه Cor کاشف این روش منحصر به فرد است.

در این راه  یک اپلیکیشن خاص بر رویتلفن همراه نصب می شود. با وارد کردن سوزن های یکبار مصرف بسیار کوچک به بدن که بدون درد است و یک کابل که به گوشی همراه متصل می شود، می توان نمونه خون خود را گرفت.

بعد از گرفته شدن نمونه خون، اطلاعات مربوط به آن توسط اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی تحلیل می شود. در واقع اطلاعات توسط نور مادون قرمز گردآوری می شوند و سپس به الگوریتم های وب سایت شرکت Cor برای بازخوانی ارسال می شوند.

اطلاعات ارسال شده شامل، قند خون ناشتا، کلسترول، فیبرینوژن و تری گلیسرید است.

به گفته مسئولین شرکت Cor، اطلاعات استخراج شده شبیه به انجام آزمایش خون در مراکز درمانی و با همان درجه دقت و صحت است.

قیمت این کیت آزمایش خون، ۱۹۹ دلار و قرار است از اکتبر (مهر ماه) سال جاری میلادی روانه بازار شود.

بازدید : 78 تاریخ : شنبه 13 آذر 1395 زمان : 10:46 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

بهترین آرایشگاه عروس های کشور ایران + مدرنترین توصیههای آرایش عروس

عکس های جدیدترین شیوه های زیباسازی عروس  آرایشگاه عروس : منو عالی ترین آرایشگاه عروس  های کشور+  تصاویر تازه ترین مدل های آرایش عروس  :

علاقه مندان محترم می توانند از لیست فوق وب سایت بخش کانون های تشریفات عروسی محلآرایشگاه های مورد نظر خود در منطقه مربوط به خودشان را جست وجو کنند . برای راحتی شما این مراکز به جداسازی شهر و منطقه قرارداده شده اند .

کلمه آرایش که در حقیقت در برابر لغت پیرایش می باشد به معنای اضافه کردن می باشد.کلمه پیرایش نیز به معنای کم کردن میباشد.

رنگ پوست, برنزه یا طبیعی؟

امروزه بسیاری از عروس های ایرانی دوست دارند در روز عروسی پوستی برنزه یا طلایی داشته باشند ، توصیه ی ما به این دسته از عزیزانی که پوست سفیدی دارند این است که این کار را انجام ندهند تا هم در روز عروسی شان طبیعی باشند وهم در آن روز پوستی سرخ ، ورم کرده ، کک و مک زده و تاول زده نداشته باشند. ضمنا یادآوری می کنم که داشتن پوست سفید در نژاد ایرانی یک موهبت به شمار می آید که باید قدرش را بدانید . هم چنین عروس خانم های گندمی یا سبزه که دوست دارند کمی پوست شان را خوش آب و رنگ تر کنند باید بدانند پوست کسانی که حمام رنگ می گیرند درروز عروسی به لباس عروس رنگ خواهد داد . پس حداقل یک هفته قبل از عروسی اقدام به این کار بکنید تا رنگ پوست تان تثبیت شود . ضمنا یادتان باشد که برای آفتاب گرفتن نیز باید حداقل از سه الی چهار هفته قبل اقدام کنید تا برای روز عروسی دچار آفتاب زدگی و سوختگی نشوید . به خاطر داشته باشید که برنزگی بیش از حد بد است و این که پوست عروس مثل لبو سرخ یا مثل شب سیاه رنگ باشد اصلا زیبایی ندارد.

مراقبت از پوست قبل از عروسی

اگر لباس‌ عروسی‌تان قرار است بدون آستین یا پشت باز باشد، بهتر است از همین حالا رفتن به استخر سرباز را فراموش کنید و حتی در خانه هم ضدآفتابی با spf مناسب روی پوستتان بمالید. پوست صورتتان را فراموش نکنید چون پوشاندن تیرگی‌هایی که در اثر نور آفتاب به وجود آمده، آنقدرها هم کار راحتی نیست.8 ساعت در شبانه روز بخوابید. کم‌خوابی پوستتان را خراب می‌کند، زیر چشم‌هایتان دو حلقه تیره رنگ می‌اندازد و باعث کاهش حافظه می‌شود. اگر برنامه‌ریزی برای عروسی خسته تان کرده و چیزی نمانده که از پا دربیایید، شاید بد نباشد چند جلسه ماساژتراپی را امتحان کنید. درضمن قرارتان با متخصص پوست را از یاد نبرید.اصلا سراغ پاکسازی عمقی پوست نروید. اگر دستورالعمل ماه‌های قبل را رعایت کرده باشید،امروز پوستتان شاداب و درخشان است و هیچ لک یا جوشی روی آن دیده نمی‌شود. به صورت متناوب (تند، کند، تند) ورزش کنید تا بیشتر انرژی بسوزانید و سریع‌تر روی فرم بیایید.اگر بخواهید سیاهی‌ها و حلقه‌های زیر چشم  همچنین لک‌های پوستی را بپوشانید بهتر است سراغ کانسیلرهای ضدآب بروید تا با عرق کردن پوست به راحتی پاک نشوند، چون در غیر این صورت با پاک شدن کانسیلر، رنگ یکنواخت پوست هم خراب می‌شود.  یادتان باشد مواد آرایشی پودری و ضدآب خیلی ترکیب خوبی نمی‌دهند و استفاده همزمان آنها نمی‌تواند در زیبایی چهره شما مخصوصا در گرمای تابستانی نقشی داشته باشد.

بازدید : 102 تاریخ : سه شنبه 09 آذر 1395 زمان : 10:02 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 ساتیا نادلا از توان و نفوذ مایکروسافت و همکاری با دولتایران و کوبا می‌گوید

روزنامه ای از توان و رختنه مایکروسافت و همکاری با کشورایران و کوبا می نویسد

با گشوده شدن در های بازارکاری بین ایالات متحده و سرزمین هایی مانند ایران و کوبا، بازارهای این کشورها حاضربه همکاری با کمپانی‌های کلان فناوری من جمله مایکروسافت می باشند.

تا چندماه پیش،سیلیکون ولی و «وال استریت» به «مایکروسافت» به مانند یک شرکت به اتمام رسیده و محکوم به شکست فکر می کردند. ساتیا نادلا، مدیرعامل این شرکت، کارهای زیادی انجام داده تا این باور را تغییر دهد. هرچند همچنان این ایده‌ی فراگیر این است که قدرت واقعی در دست شرکت‌های نوپاتری همچون «فیسبوک»، «آمازون» و «گوگل» است که برپایه‌ی اینترنت فعالیت می‌کنند. اما در یک زمینه مایکروسافت همچنان پیشروتر از هر شرکت تکنولوژی دیگری گام بر می‌دارد؛ دسترسی به بازارهای جهانی.

«ویندوز» برای دهه‌ها است که استاندارد جهانی رایانش به شمار می‌رود و میلیون‌ها نفر در سرتاسر جهان زندگی خود را از راه فروش و ساختن نرم‌افزار بر پایه‌ی تکنولوژی مایکروسافت می‌گذرانند. این واقعیت به مایکروسافت پایه‌ی هواداری وسیعی می‌بخشد و مشتریان زیادی را برای آن‌ها فراهم می‌کند. این موضوع در کشورهای مختلف نمود پیدا می‌کند به طوری که در مصاحبه‌ای با «Business Insider» نادلا به این موضوع اشاره کرده که مردم در کشورهایی مثل ایران و کوبا که تا کنون با مشکلات تحریم دست و پنجه نرم می‌کردند، بلافاصله بعد از باز شدن راه‌های اقتصادی این دو کشور به ایالات متحده، به او پیام فرستادند و علاقه‌ی خود را برای همکاری با مایکروسافت اعلام کردند:

«ماه پیش درحال مرور کردن ایمیل‌هایم بودم که پیامی را از فردی در کوبا دریافت کردم. او می‌گفت فروشنده ویندوز است و از جامعه‌ی بزرگی از کاربران ویندوز در کوبا خبر می‌داد. به گفته‌ی او در کوبا از سرورهای بسیاری بر پایه‌ی ویندوز استفاده می‌کنند. او درخواست کرده بود که به عنوان فروشنده‌ی رسمی مایکروسافت فعالیت خود را ادامه دهد.

همین اتفاق پس از تغییر شرایط ایران نیز رخ داد. مردم ایران تقریبا به شکل یکپارچه از سیستم عامل ویندوز استفاده می‌کنند؛ مخصوصا وقتی بحث اتوماسیون اداری در میان باشد. ارسال کننده‌ی پیام می‌گفت که ما نیازمند به سرمایه‌گذاری شما در کشور هستیم.

به هر کشوری که می‌روم همکاران ما در آنجا فعالیت می‌کنند؛ طراحان نرم‌افزار آن کشور، کسانی که در خدمات درمانی یا آموزش کار می‌کنند؛ کسانی که در سیستم حمل و نقل فعالیت دارند؛ همه و همه اتوماسیون خود را بر پایه‌ی تکنولوژی ما طرح ریزی کرده‌اند.»

به گفته‌ی نادلا، با اینکه فیسبوک و گوگل نیز دسترسی جهانیِ بالایی دارند؛ به هیچ وجه از چنین شبکه‌ی پایداری از شرکای تجاری برخوردار نیستند که زندگی خود را برپایه محصولات آن‌ها بگذرانند.

نادلا همچنین اشاره‌ای به پروژه‌ی «Loon» گوگل کرد. پروژه‌ای که قرار است دسترسی به اینترنت را از طریق بالون به سرتاسر جهان برساند. وی اظهار امیدواری می‌کند که با شرکت‌های هر کشوری کار کند تا از فضاهای باز سیستم تلویزیونی هر کشور برای دسترسی به اینترنت استفاده کند. نادلا می‌گوید: «من آینده‌ی دسترسی به اینترنت را در پرواز دادن بالن‌ها در مرزهای هوایی کشورهای دیگر نمی‌بینم. بلکه فکر می‌کنم راهِ بهتر، همکاری با شرکت‌های محلی است تا به روش‌های کم‌هزینه برای دسترسی به اینترنت فکر کنند».

بازدید : 109 تاریخ : یکشنبه 07 آذر 1395 زمان : 14:34 نویسنده : ایفانت نظرات (0)


رایانه همراه اچ پی امین مختص گیمرها: برخیزید مبارزه کنید بمیرید تکرار کنید؟

لپ‌تاپ HP OMEN مختص بازی کنندگان: بلند شوید بجنگید بمیرید ریپید کنید؟:


درپایان سال بیست چهارده کارخانه HP اولین رایانه همراه مختص گیم خودش را با اسم اچ پی امین به جهان معرفی کرد که قدمی بلند در شجره شرکت HP محسوب می‌شود.


طراحی بسیار زیبا، وزن مناسب –حدود ۲٫۱۰ کیلوگرم-، بدنه‌ی با کیفیت و سخت افزار قوی، OMEN را خاص و محبوب کرده بود. لپ‌تاپ OMEN برای گیمرها ساخته شده؛ دستگاهی ظریف و در عین حال قدرتمند. دستگاهی که کاربر بتواند به راحتی آن را حمل کند.


البته باریکی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی معمولا با مخالفت گیمرهای حرفه‌ای مواجه می‌شود. از آنجایی که به علت باریکی این دستگاه‌ها، سازندگان مجبور به کوچک کردن فن‌های خنک کننده می‌شوند، این فن‌ها باید سریع‌تر به گردش در‌آیند و در نتیجه سر و صدای بیشتری تولید می‌کنند. همچنین سخت‌افزار قدرتمندی که در بدنه باریک این دستگاه جای داده شده است که موجب تولید حرارت می‌شود.


از مشخصات سخت‌افزاری این لپ تاپ می‌توان به پردازنده مرکزی و پردازشگر گرافیکی قدرتمند آن اشاره کرد که در کنار ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی از نوع SSD، سرعت و کارایی بالایی را به همراه خواهند داشت. البته حافظه‌ی داخلی با وجود سرعت بسیار بالا، گنجایش کمی دارد و احتمالا در کنار این محصول به یک حافظه جانبی جداگانه نیاز پیدا می‌کنید. صفحه نمایش ۱۵٫۶ اینچی OMEN لمسی و با پنل IPS و کیفیت Full HD است. طراحی بدنه‌ی ‌این محصول هم کاملا منحصر به فرد است. تمامی پورت ها روی لبه‌ی پشتی دستگاه قرار گرفته‌اند و روی لبه‌های کناری هیچ پورتی مشاهده نمی‌شود. به همین دلیل این لبه‌ها بسیار باریک هستند. بدنه‌ی تمام فلزی با رنگ‌های مشکی و قرمز ظاهر باشکوهی به OMEN داده است. نور قرمز پس‌زمینه‌ی صفحه‌کلید هیجان یک بازی خوب را چندبرابر می‌کند.


در مجموع اگر به یک لپ تاپ مخصوص بازی با وزن و ضخامت کم نیاز دارید، خالی از لطف نیست که بدانید لپ‌تاپ HP OMEN در دیجی‌کالا موجود بوده است.


بازدید : 38 تاریخ : شنبه 29 آبان 1395 زمان : 17:10 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 وظایف ساقدوش در جشن حنابندان

 کارهای ساقدوش در مراسم عروسی :انتخاب ساقدوش

برای عروس خانم و داماد از نکاتی است که باید در گرفتن مراسم حنابندان به آن توجه کرد.

 برای اینکه ساق دوش عروس یا ساق دوش شاداماد باشید باید با مسئولیت های

ساقدوش در مراسم حنابندان آگاهی داشته باشید. کلمه ی ساق دوش ریشه در فرهنگ ملت آذربایجان کشور دارد و عموما لغت سولدوش نیز با امده . ساقدوش و سولدوش دو مردی هستند

که رابطه ی خویشاوندی نزدیکی ( مثل برادر ) نسبت به داماد دارند و در مراسم عروسی سمت راست و چپ او ایستاده و او را در طول مراسم عروسی همراهی می کنند . اما در فرهنگ غربی این موضوع کمی متفاوت است و عروس ها هم ساقدوش دارند که قوانین خاصی برای این موضوع باید رعایت شود . اگر دوست دارید ساقدوش داشته باشید باید بدانید که معمولا دختر خانم ها و آقا پسرهایی که مجرد باشند می توانند ساقدوش عروس و داماد شوند . در ادامه به تعدادی از وظایف و خط قرمز های همراهان ساقدوش ها خواهیم پرداخت.


کادو فراموش نشود

حتی اگر به عنوان همراه ساقدوش نیز وارد مهمانی می شوید باز هم مهمان هستید و عروس داماد برای بودن شما در مراسم هزینه کرده اند. پس بهتر است این هزینه و امکان حضور را با هدیه ای و یا سبد گلی پاسخ دهید.

 

گوشی خود را سایلنت کنید

به عنوان همراه ساقدوش معمولا در قسمت های مهم عروسی نیز حضور دارید . پس دقت کنید که در طی مراسم هایی مانند عقد گوشی خود را سایلنت نمایید. صدای پیامک و یا حتی صحبت کردن شما نسبت به دیگر مهمانها زشتتر دیده می شود.

 

به هیچ وجه به عروس درباره مشکلات به وجود آمده چیزی نگویید.

عروس در روز های آخر و به خصوص در روز عروسی با لیستی بلند بالا از مسائل و کارهایی که باید انجام دهد روبروست و مشکلاتی از قبیل لباس های ساقدوش ها و نبودن یکی از آنها سر موقع مسائلی است که خودتان باید حل کنید و به خاطر داشته باشید که باید تحت هر شرایطی حل شوند

 

تحت هر شرایطی باید خوش اخلاق و پر انرژی باشید.

یکی از مهمترین وظایف شما ایجاد فضایی دوستانه و آرام برای عروس است بنابراین هرگونه مشکل، بداخلاقی، ناراحتی و یا درگیری را باید از دید عروس مخفی نگه دارید و از برخورد تند عروس ناراحت نشوید.

با توجه به فشارهای روز عروسی حتی بین صمیمی ترین دوستان که سالهاست با یکدیگر بحث و جدل نداشته اند ممکن است اختلافی به وجود آید. مهمترین کاری که باید انجام دهید این است که حرفها را جدی نگرفته و آنها را شخصی برداشت نکنید.

 

بازدید : 125 تاریخ : چهارشنبه 26 آبان 1395 زمان : 18:03 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 573
  • بازدید سال : 6,312
  • بازدید کلی : 52,297
  • مطالب