loading...
سرویس سایت سایت رزبلاگ بزرگترین سرویس ارائه خدمات سایت نویسی حرفه ای در ایران

طراحی و ساخت سایت حرفه ای

عنوان: اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار

این مقاله درمورد دکوراسیون داخلی می باشد.

انتخاب رنگ مناسب برای دیوارهای منزل نه تنها در زیبایی دکوراسیون منزل نقش مهمی دارند بلکه در روحیه افراد خانواده نیز تاثیر بسیار زیادی دارد. در این مطلب میتواننید اصول کاربردی در انتخاب بهترین رنگ برای دیوار را بیابید.

از تفاوتهاي موجود در منزل از نظر اندازه و نوع ديوارها براي ايجاد يك فضاي جالب توجه در منزل استفاده كنيد. بهره گرفتن از رنگهاي محو و خسته كننده بر روي تمام ديوارهاي خانه مي تواند باعث شود كه محيط خانه ضعيف و ناراحت كننده به نظر برسد در حالي كه استفاده از رنگهاي متوسط مي تواند باعث ايجاد يكنواختي و خستگي در منزل شود. در عين حال استفاده يكدست از رنگهاي تيره و طيف هاي سنگين نيز به هيچ وجه توصيه نمي شود زيرا باعث ايجاد فضاي افسرده و تاريك مي شود. اين در حاليست كه استفاده از تركيب رنگها، فضايي پويا و دكوراسيوني نشاط آور خلق خواهد كرد.

 زماني كه اتاقهاي مختلف را با رنگهاي مختلف رنگ مي زنيد. فضاي بين اتاقها، مانند راهروها و پله ها را به رنگهاي متمايل به خاكستري روشن رنگ آميزي كنيد تا يك حس انتقال – در يك نقطه به نقطه ديگر- در بيننده ايجاد شود.

براي تمام خانه يك رنگ اصلي انتخاب كنيد و سپس طيف هاي مختلف آن را در بخشهاي مختلف منزل مورد استفاده قرار دهيد. اين رنگ اصلي مي تواند در مهمترين قسمت خانه، رنگ غالب باشد در حالي كه در بخشهايي كه از اهميت كمتري برخوردارند بايد به عنوان طيف زير مجموعه طيف اصلي مورد استفاده قرار گيرد. در انتخاب طيفهاي تابع اصلي براي هر اتاق مي توانيد به رنگ و طرح اثاثيه آن محل توجه كنيد. اين تكنيك در عين استفاده از يك طيفهاي مختلف يك رنگ باعث ايجاد هماهنگي در بين بخشهاي مختلف خواهد شد.

اگر خودتان نمي توانيد در انتخاب رنگ تصميم بگيريد با يک طراح محلي، دکوراتور يا مشاور رنگ تماس بگيريد. آنها به شما کمک مي کنند که فضاي خود را بهتر و از نگاهي ديگر ببينيد. رنگي انتخاب کنيد که در برابر اشعه ي فرابنفش مقاوم باشد.

براي اسباب و لوازم رنگ آميزي از قبيل برس ها و غلتانک هاي مناسب کمي بيشتر هزينه کنيد. ابزار با کيفيت نه تنها باعث مي شوند دوام رنگ بيشتر شود بلکه کمک مي کنند رنگ بهتر به ديوار بچسبد و احتمال ماندن تارهاي غلتانک و مويه هاي برس بر روي ديوار کمتر خواهد بود.

پايه ي رنگي متناسب با شرايط محيط انتخاب کنيد.پايه هاي رنگي مختلف براي کاربري هاي مختلف وجود دارد و هرکدام فرمولي دارند که متناسب با آن محيط است. براي مثال براي سرويس بهداشتي يا آشپزخانه پايه ي رنگي اي را انتخاب کنيد که اجزاي ضدميکروب دارد که باعث مي شود در برابر کپک و قارچ مقاوم باشد. اگر مي خواهيد نماي خارجي را رنگ بزنيد، رنگي انتخاب کنيد که در برابر اشعه ي فرابنفش مقاوم باشد، در نتيجه رنگ ها محو نمي شوند.

رنگهاي روشن باعث مي شوند فضا گسترده تر و بازتر به نظر بيايد. رنگهاي روشن اتاقها را بزرگتر و روشن تر نشان مي دهند. رنگهاي تيره پيچيده تر و گرم تر هستند و باعث مي شوند اتاقهاي وسيع صميمانه تر و دنج تر به نظر برسند.

در این مقاله درمورد دکوراسیون اتاق خواب کودک هم مطالب خواندنی وجود دارد.

بازدید : 119 تاریخ : سه شنبه 26 مرداد 1395 زمان : 11:59 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: نه گفتن را یاد بگیرید!

این مقاله درمورد تفریح و سرگرمی می باشد.

آیا برایتان غیرممکن است که هرچقدر هم درخواستی غیرمنطقی باشد، بدون عذاب‌وجدان بگویید «نه»؟ اگر نه گفتن به آدم‌ها – چه رئیستان باشد یا عزیزانتان — بدون اینکه بعد آن حس بدی پیدا کنید، برایتان غیرممکن است، پس یعنی نمی‌توانید به نیازهای خودتان درمقابل نیازهای دیگران اولویت ببخشید.

زمانی باید «بله» بگویید که بدانید انجام آن کار برایتان ممکن است، وقتی انجام آن کار در حیطه مسئولیت‌های شماست یا به طریقی مدیون کسی هستید و باید برایش کاری انجام دهید. اما اگر همیشه بخاطر ترس از «نه» گفتن به دیگران «بله» می‌گویید،

دیگر زمانش رسیده که وارد عمل شوید و زندگی خود را بدون احساس گناه در دستان خود بگیرید. اگر دوست دارید بدانید چطور، این مراحل را دنبال کنید.

۱- بفهمید که انجام همه کار از دست شما برنمی‌آید. مشکل شما با «بله» گفتن به همه احتمالاً تا الان باعث شده هیچ وقتی برای خودتان نداشته باشید. ممکن است به دوستتان برای کمک به فروش محصولاتش «بله» گفته باشید، برای کمک به رئیستان در پروژه جدید «بله» گفته باشید و به خواهرتان برای رنگ کردن خانه‌اش «بله» گفته باشید. می‌توانید با شروع به «نه» گفتن این وضعیت را در آینده تغییر دهید.

• چه بخاطر اینکه به آدمهای زیادی «بله» گفته‌اید یا بخاطر تعهدات زندگی شلوغتان، همه کار نمی‌توانید انجام دهید، به خودتان بگویید وقتی حس خوبی ندارید «باشه» گفتنتان غیرممکن است.

۲- به خودتان بگویید که این خودخواهی نیست. یکی از بزرگترین دلایلی که نمی‌توانید بدون احساس عذاب وجدان «نه» بگویید این است که با این کارتان کسانی که به کمک نیاز دارند را ناراحت می‌کنید. اما اگر خودخواه بودید، همیشه فقط به دنبال کارهای خودتان بودید و اصلاً برای «نه» گفتن به دیگران احساس گناه و عذاب‌وجدان نمی‌کردید.

• به خودتان بگویید که خودخواه نیستید و اگر آن فرد فکر می‌کند که بخاطر انجام ندادن کاری غیرمنطقی خودخواه هستید، دلیل برای رفت‌وآمد با آن فرد وجود ندارد.

• به همه زمان‌هایی که به آدم‌ها «بله» گفتید فکر کنید — کجای آن خودخواهانه است؟

۳- بدانید که نمی‌توانید همه را راضی نگه دارید. بفهمید که راضی نگه داشتن تک‌تک افرادیکه در زندگیتان هستند غیرممکن است و جایی باید خط‌کشی‌هایتان را شروع کنید. ممکن است احساس کنید که با نه گفتن کسی را ناامید کنید و احترام او را به خودتان از دست بدهید، اما خواهید فهمید که برعکس آن درست است. اگر کسی فکر می‌کند که شما باید به همه چیز «بله» بگویید، احتمال اینکه از شما سوءاستفاده کند بیشتر می‌شود.

• می‌توانید هر از گاهی به کسانی که دوست دارید کمک کنید اما راضی کردن همه آدمها همشه غیرممکن است.

۴- وقتی «نه» می‌گویید، به همه چیزهایی که به آن «بله» گفته‌اید فکر کنید. نباید به «نه» گفتن مثل چیزی منفی نگاه کنید. اگر به انجام دادن کار بیشتر «نه» می‌گویید، به چیزهای مختلفی که برای زندگی‌تان فایده‌بخش خواهد بود «بله» گفته‌اید. اگر به آن چیزها فکر کنید احساس گناهتان کمتر خواهد شد. در زیر به نمونه‌هایی از آن اشاره می‌کنیم:

• به صرف وقت بیشتر با دوستان، عزیزان و خانواده‌تان به جای انجام کاری که دوست ندارید، «بله» می‌گویید.

• به حفظ اعصابتان و وقت داشتن برای خودتان و سرگرمی‌هایی که دوست دارید «بله» می‌گویید.

• به داشتن زندگی راحت‌تر که حول چیزهایی که برای خودتان معنی دارد نه دیگران می‌چرخد، «بله» می‌گویید.

• به داشتن حجم کاری معقول به جای دفن کردن خودتان زیر بار کار اضافی «بله» می‌گویید.

۵- درک کنید که چرا «نه» گفتن سختتان است. آیا به این دلیل است که نمی‌خواهید آن فرد رابطه‌اش را با شما قطع کند؟ آیا به این خاطر است که می‌خواهید آن فرد تصور نکند که به فکرش نیستید؟ اینکه بفهمد چه چیز باعث می‌شود نه گفتن برایتان سخت باشد باعث می‌شود بتوانید درمورد موقعیت منطقی‌تر رفتار کنید.

• اگر به این دلیل که می‌ترسید فردمقابل دیگر به شما اهمیت ندهد نمی‌توانید به او نه بگویید، پس احتمالاَ در رابطه‌ مشکل‌داری هستید و باید سریعاً از آن رابطه بیرون بیایید.

۶- روش‌های مختلف افراد برای «بله» گرفتن از خودتان را بفهمید. اگر بتوانید روش‌های مختلفی را که دیگران برای تاثیر گذاشتن روی شما و مجبور کردنتان به گفتن «بله» را بدانید، «نه» گفتن برایتان راحت‌تر می‌شود زیرا دیگر می‌دانید که آن فرد فقط قصد کنترل کردن شما را دارد. در زیر به بعضی از این روش‌ها اشاره می‌کنیم:

• قلدری کردن: افراد قلدر شما را مجبور می‌کنند که کارهایی که می‌خواهند را برایشان انجام دهید و گاهی این کار را به روش‌هایی واقعاً خشن و بی‌رحمانه انجام می‌دهند. می‌توانید با حفظ خونسردی خودتان و واکنش ندادن، آنها را سر جایشان بنشانید.

• آه و ناله کردن: این افراد شروع به غر زدن درمورد سختی یک کار می‌کنند تا شما را راضی کنند که بدون اینکه از شما مستقیم خواسته باشند، کمکشان کنید. در چنین شرایطی یا بحث را عوض کنید یا از برخورد کردن با آن فرد خودداری کنید و یا بدون اینکه برای کمک به آنها موافقت کنید، بگویید که چقدر برای شرایط سختشان ناراحتید.

• ایجاد عذاب‌وجدان: بعضی‌ها با گفتن اینکه شما هیچوقت کمکشان نمی‌کنید و یا هیچوقت دستشان را نگرفته‌اید، سعی می‌کنند به شما عذاب‌وجدان بدهند. در این مواقع با آرامش زمان‌هایی را به آن فرد یادآور شوید که کمکشان کرده‌اید و بگویید که این بار متفاوت است و درخواستشان را رد کنید.

• تحسین کردن: این افراد با تحسین عملکرد شما در چیزی حرفشان را شروع می‌کنند و بعد برای کاری از شما درخواست کمک می‌کنند. اسیر این تحسین و تمجیدها نشوید.
معقول باشید

۱- با صدایی آرام و قاطع حرف بزنید. با همان صدایی حرف بزنید که از شما خواسته می‌شود پشت تلفن با کسی حرف بزنید. قاطع، آرام و مشخص صحبت کنید. اگر احساسی، سردرگم یا ناراحت به نظر برسید، فردمقابل ضعف شما را دریافته و سعی می‌کند قانعتان کند. اگر آرام و قاطع به نظر برسد، فرد می‌فهمد که منطقی رفتار می‌کنید و «نه» شما را می‌پذیرد.

• اگر صدایتان را بالا نبرید یا ناراحت به نظر نرسید، فرد توضیح و توجیه شما را راحت‌تر می‌پذیرد.

۲- زبان بدنی قاطع داشته باشید. صاف بایستید و دست‌هایتان را در کنار بدنتان نگه دارید و از حالاتی استفاده کنید که بر حرف‌هایتان تاکید کند. موقع «نه» گفتن با فرد مقابل ارتباط چشمی ایجاد کنید تا بفهمد که قاطع هستید. با دست‌ها یا زیورآلاتتان بازی نکنید زیرا نشاندهنده این است که در تصمیمتان مطمئن نیستید. دست به سینه یا خمیده نایستید زیرا نشان می‌دهد که از تصمیمتان خوشحال نیستید و این باعث می‌شود فرد تلاش کند تا بالاخره راضی‌تان کند.

۳- بیش از اندازه عذرخواهی نکنید. اگر از اینکه نمی‌توانید آن را انجام دهید، خیلی ساده یک «ببخشید» بگویید اما هرچقدر سعی کنید این عذرخواهی‌تان را تکرار کنید، قاطعیت لحنتان کمتر خواهد شد. فرد مقابل تصور خواهد کرد که هنوز می‌تواند متقاعدتان کند که آن کار را انجام دهید و باعث خواهید شد که ضعیف به نظر برسید و حس بدتری نسبت به خودتان پیدا کنید. اگر زیاد عذرخواهی کنید یعنی کار اشتباهی انجام داده‌اید و این درست نیست.

• نگویید، «خیلی خیلی معذرت می‌خوام که نمی‌تونم هفته دیگه سگتو نگه دارم. خیلی خیلی از این بابت ناراحتم.»

• درعوض بگویید، «ببخشید برای اینکه هفته دیگه سگتو نگه دارم وقت ندارم.»

۴- توضیح دهید که چرا نمی‌توانید آن کار را انجام دهید. ارائه یک توضیح کوتاه و مختصر باعث می‌شود طرف مقابل درک کند که چرا درخواست او را نپذیرفته‌اید. لازم نیست بیش از اندازه توضیح دهید، در حد یک تا دو جمله کافی است. نیازی به دروغ گفتن یا بهانه آوردن هم نیست. صادق باشید. در زیر به چند نمونه توضیحی که می‌توانید در این شرایط ارائه کنید اشاره می‌کنیم:

• «نمی‌تونم امشب این پروژه رو تموم کنم چون تا آخر شب باید این گزارش را بنویسم.»

• نمی‌تونم فردا به دندون‌پزشکی ببرمت چون ساگرد ازدواجمونه و می‌خواهیم با شوهرم جشن بگیریم.»

• «نمی‌تونم به مهمونیت بیام چون فردا صبحش یک امتحان مهم دارم.»

۵.- چند جایگزین به فرد موردنظر معرفی کنید. اگر هنوز بخاطر نه گفتن به آن فرد احساس گناه می‌کنید و واقعاً دوست داشتید که می‌توانستید کمکش کنید، می‌توانید راهکارهای دیگری به او معرفی کنید. اگر واقعاً می‌توانید به طریقی دیگر به او کمک کنید، از بیان آن تردید نکنید و ببینید راهکارتان به دردش می‌خورد یا نه. در زیر به چند جایگزین اشاره می‌کنیم:

• «می‌تونم سعی کنم پروژه رو فردا تموم کنم، فقط اگه بتونی کمک کنی و فردا صبح به چند نفر از مشتری‌هام زنگ بزنی.»

• «می‌خوای ماشنمو بدم خودت بری دندون‌پزشکی؟ به هر حال من فردا ماشینو لازم ندارم،»

• «فردا نمی‌تونم بیام مهمونیت اما بعد از اینکه امتحانمو دادم حتماً برای آخر هفته با هم قرار می‌گذاریم و یه قهوه می‌خوریم، باشه؟»
نکات

    اگر به خودتان احترام نگذارید، راه بی‌احترامی کردن دوستان، همکاران، هم‌کلاسی‌ها، و اعضای خانواده‌تان هم به شما باز می‌شود.
    اگر «نه» گفته‌اید، به هیچ‌کس اجازه ندهید بخواهد شما را تحت‌تاثیر قرار دهد تا کاری که می‌خواهد را برایش انجام دهید.
    بفهمید که رفتن با حفظ احترام خود بسیار بهتر از ماندن در آن موقعیت است، هرچقدر هم که طرف‌مقابل سعی کند حس عذاب‌وجدان به شما بدهد.
    هر تعداد راهی هم که برای متقاعد کردن شما استفاده کنند، اگر «نه» گفته‌ و دلایلتان را هم بیان کرده‌اید، دیگر نیازی به ایستادن و توضیح بیشتر نیست.
    یادتان باشد، اگر کسی به مذهب، اخلاقیات یا ارزش‌های شما احترام نمی‌گذارد، به آنها اجازه ندهید برایتان دلیل مخالفتشان را توضیح دهند.
    وقتی قاطعیت شما در خطر است، بحث کردن سخت‌تر می‌شود ولی در هر حال این کار را بکنید.
    گاهی وقت‌ها اگر کار درست را انجام دهید احساس تنهایی خواهید کرد اما بدانید که تنها نیستید.
    آدمها سعی می‌کنند نظر شما را عوض کنند اما روی حرفتان بایستید زیرا در آخر احترام آنها به شما بیشتر خواهد شد.






 در این مقاله اشاره ای به اخبار بازیگران شده است.

بازدید : 58 تاریخ : یکشنبه 24 مرداد 1395 زمان : 14:29 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: دسته گل عروسی خاص و زیبا

این مقاله درمورد آرایشگاه عروس می باشد.

نور آفتاب عامل مهم بروز بسیاری از بیماری های پوستی به شمار می رود و استفاده از کرم های ضد آفتاب میتواند به خوبی از پوست شما در برابر اشعه های زیانبار آفتاب مراقبت کند و در اصل ضد آفتاب محافظ پوست شما در برابر آفتاب است و همچنین کرم ضد آفتاب از مهمترین اقلام آرایشی و بهداشتی به شمار میرود.

نورآفتاب، عامل اصلي در بروز بعضي مشکلات پوستي ار قبيل آفتاب سوختگي، چين و چروک ، پيري پوست، لکه هاي پوستي ،حساسيت نسبت به نورو بدخيمي‌هاي پوستي است .براي محافظت در برابر نور آفتاب روشهايي وجود دارد که عبارتند از:پوشيدن لباسهاي پوشيده ،استفاده از کلاههاي لبه دار ،استفاده از عينکهاي ضد آفتاب و استفاده از کرمهاي ضد آفتاب.

طبيعت پوست

تجربه خود شما در انتخاب ضد آفتاب هم بسيار مهم است. ضد آفتابي که مثلا براي دوست شما بسيار مناسب است مي تواند براي شما مضر باشد. ممکن است شما يک ضد آفتاب خوب و با قيمت بالا تهيه کنيد اما هنگام استفاده احساس راحتي نکنيد مثلا احساس گرمي و خفکي داشته باشيد يا به آن حساسيت داشته باشيد و پوستتان قرمز شود يا خارش پيدا کند. از همه مهم تر اينکه ممکن است صورت شما هنگام مصرف آن جوش بزند. همه اينها ، علل خوبي براي عوض کردن ضد آفتاب است. آنقدر تجربه کنيد تا نوع مناسب را براي پوست خود بيابيد.

سن

استفاده از ضد آفتاب در دوران کودکي حتي مهم تر از جواني است بنا بر اين کودکانتان را به مصرف آن عادت دهيد. هر روز بايد از ضد آفتاب استفاده کنيد و حتي در فصل زمستان و در هواي ابري نيز آن را ترک نکنيد در صورتي که در فصل زمستان يا در هواي ابري هستيد و کارتان در خانه و محلي است که نور مستقيم آفتاب وجود ندارد ، مصرف يک بار در روز ضد آفتاب کافي است اما در صورتي که در بيرون خانه و در هواي آفتابي قرار داريد هر ? تا? ساعت ضد آفتاب مصرف کنيد. در مصرف ضد آفتاب صرفه جويي نکنيد.

نحوه صحيح استفاده از کرمهاي ضد آفتاب:

حدود نيم ساعت قبل از قرار گرفتن در برابر آفتاب بايد کرم ضد آفتاب را روي پوست ماليد.کرمهاي ضد آفتاب بايد هر 2يا4ساعت يک بار تجديد شوند.لوسيونهاي ضد آفتاب بايد هر دو ساعت و کرمها هر 3تا 4 ساعت تجديد شوند.هنگام تجديد ضد آفتاب نيازي به شستشوي ضد آفتاب قبلي نيست.براي ايجاد حداکثر محافظت بايستي براي ناحيه صورت حداقل به اندازه يک بند انگشت از کرم را روي پوست صورت ماليد.در صورتيکه از کرمهاي آرايشي استفاده ميشود ضد آفتاب بايستي زير اين کرمها مصرف شوند.

قيمت و مارک ضد آفتابها:

واقعيت آنست قيمت ضد آفتابها بسيار متفاوت است .اما با تاکيد ميتوان گفت بالا بودن قيمت يک ضد آفتاب اصلا به معناي بهتر بودن آن ويا محافظت بيشتر در برابر اشعه ماوراي بنفش نيست.همانگونه که ذکر شد ميزان محافظت در برابر آفتاب راSPF،تعداد دفعات و ميزان استفاده از کرم تعيين ميکنند نه قيمت آن.حتي قيمت بالا ممکن است به دليل محدوديتها مالي باعث مصرف کمتر ضد آفتاب توسط مصرف کننده شود و در نتيجه به صورت غير مستقيم اثر محافظتي آن را کاهش دهد.

بنا براين نيازي نيست هميشه بدنبال ضد آفتاب گران بود تا اثر آن بيشتر شود . بلکه توجه به فاکتورهاي ذکر شده فوق در انتخاب ضد آفتابهاي مناسب بسيار مهمتر هستند. استفاده از يک ضد آفتاب ارزان قيمت و استاندارد و داراي مجوز به ميزان کافي و تعداد دفعات مناسب خيلي بهتر از استفاده از يک ضد آفتاب گران قيمت باSPFبالا ولي يک يار در روز است.نقش ضد آفتاب در پوست را ميتوان به نقش زدن مسواک و خمير دندان در پيشگيري از پوسيدگي دندان تشبيه نمود.همچنانکه در مورد زدن مسواک نوع خمير دندان از درجه چندم اهميت برخوردار است ، از لحاظ اثر بحشي وميزان محافظت در برابر آفتاب ،مارکهاي مختلف تفاوت چنداني با هم ندارند.بر اساس سلايق شخصي بعضي از افراد ممکن است از بعضي از مارکها رازي تر باشند.

در این مقاله اشاره ای به انتخاب بهترین آتلیه عروس شده است.

بازدید : 53 تاریخ : سه شنبه 19 مرداد 1395 زمان : 11:37 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: نکات نقاشی روی دیوار منزل

این مقاله درمورد طراحی دکوراسیون می باشد

استفاده از کفپوش در طراحی داخلی منزل سبب ایجاد تنوع و زیبایی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل میشود.

کفپوش نقش بزرگي در ظاهر کلي و حس و حال فضاي خانه ي شما ايفا مي کند، چه آن را به عنوان پس زمينه اي ظريف به کار بريد و چه در حالتي برجسته. دو تا از رايج ترين انواع کفپوش که در طراحي داخلي استفاده مي شوند، چوب هاي طبيعي و سراميک ها با تنوع بسيار زياد هستند. هر دوي آن ها به راحتي تميز مي شوند و حساسيت زا نيستند، ضمن اينکه هر دو از جذابيت ظاهري برخوردار اند. بنابراين انتخاب بين اين دو گزينه هميشه آسان نيست. چيدانه در اينجا به شما اطلاعاتي مي دهد که انتخاب را براي تان راحت مي کند. با ما همراه باشيد...

چوب ضمن اينکه در زير پا نسبت به کاشي و سراميک، نرم تر به نظر مي رسد، مي تواند به دکوراسيون منزل گرما و حسي طبيعي ببخشد؛ فرقي نمي کند سبک دکوراسيون شما سنتي، معاصر يا چيزي غير معمول باشد.

قدم زدن روي يک کف سراميک شده ي خنک در تابستان حسي خوشايند ايجاد مي کند و در زمستان نيز سراميک هاي گرم شده ي کف به همان اندازه جذاب و دلپذير اند.

معمولا در کف بالکن يا تراس هاي خانه از کاشي و سراميک هاي سنگي استفاده ميشود و ديگر اين جنس کفپوش هاي سنگي مشتري ثابت کف بالکن خانه هاي ما شده اند. به نظرديگر وقت آن رسيده است که همانقدر که دکوراسيون داخلي خانه را دچار تغيير مي کنيم يک دستي هم به سر و روي بالکن خانه بکشيم. در خيلي از کشورهاي خارجي استفاده از کفپوش هاي چوبي و لمينت در کف بالکن ها تقريبا عادي شده است و هر روز هم طرفدارنش بيشتر و بيشتر ميشود.

کفپوش هاي چوبي که براي بالکن يا تراس خانه استفاده ميشوند جنس متفاوت تري نسبت به کفپوش هاي داخلي دارند و بزرگترين تفاوت آنها مقاومت بيشتر در مقابل نور و حرارت و رطوبت است و به اصلاح به آنها ” اوت دو outdoor ” گفته ميشود. افرادي که از بالکن خود بعنوان پاسيو يا باغچه کوچک و نقلي استفاده مي کنند مي توانند کف تراس و بالکن خود را با کفپوش هاي چوبي پوشش دهند تا نماي زيباي بالکن طبيعي تر و جذاب تر از قبل ديده شود. با توجه به مساحت کوچکي که بالکن هاي امروزي دارند تغيير کفپوش بالکن هزينه زيادي روي دست شما نميگذارد و نصب آنهم زمان زيادي نمي برد ولي تنوع و زيبايي که به دکوراسيون بالکن شما تزريق ميشود غير قابل تصور است.


برای کف خانه باید از پارکت، لمینت، موکت و کفپوش های این چنینی استفاده شود و دلیل آن هم به حس ما از آن ها باز می گردد. این متریال های کفپوش خانگی متریال های گرم هستند. گرم نه به لحاظ رنگ، چرا که می توان از هر رنگی حتی رنگ های سرد مثل آبی هم برای این امر استفاده کرد. گرم به لحاظ طبیعت این متریال ها؛ می توان بر روی پارکت پابرهنه راه رفت. می توان با استفاده از پارکت مجموعه دمای خانه را گرم تر کرد. حتی در خانه های با کفپوش پارکت توصیه می شود برای کفپوش اتاق خواب از موکت استفاده شود، چون موکت گرم تر از پارکت و لمینت است و استفاده از این متریال در هنگام ورود شخص به اتاق خواب برای استراحت، احساس آرامش بیشتری را برای وی تامین می کند. فضاهای کفپوش شده با استفاده از سنگ و سرامیک فقط به درد محیط های تجاری و اداری، مکان های عمومی و لابی می خورد و به دلیل طبیعت سرد و سختی که دارد برای دکوراسیون محیط های مسکونی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود.

در این مقاله اشاره ای به دکوراسیون شده است.

دکوراسیون در یزد , دکوراسیون در زاهدان , دکوراسیون در ارومیه , دکوراسیون در کرمان , دکوراسیون در کرمانشاه , دکوراسیون در قم

بازدید : 64 تاریخ : یکشنبه 17 مرداد 1395 زمان : 11:45 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: ایده های انتخاب مدلهای مبلمان اداری زیبا و بروز

انواع مبلمان اداری,خرید مبلمان اداریطراحی و چیدمان مبلمان اداری در دفاتر کار یکی از مهمترین عوامل در مطرح کردن نام شرکت و نشان دادن اعتبار است.امروزه شرکت های بزرگ دنیا تلاش می کنند با سفارش و خرید مبلمان اداری خاص و آنتیک نظر مراجعه کنندگان را به خود جلب کنند.

مبلمان اداری

قبل از خرید مبلمان طرح و مفهوم کلی دیزاین محل کار تعیین می شود. در مرحله بعد متناسب با طرح کلی اقدام به خرید مبلمان و لوازم دفتر کار می کنیم.مبلمان مدرن یا کلاسیک, رنگ مبلمان, طرح و جنس مبلمان از مهمترین عواملی است که در خرید انواع مبلمان اداری باید لحاظ شود.

مبلمان اداری

انواع صندلی های اداری از صندلی های مدیریتی شیک و مجلل گرفته تا صندلی کارمندی ساده و راحت می توانند با ظرافت انتخاب شوند و سهم زیادی در زیبایی محل کار داشته باشند. همچنین انواع میز اداری از میز های خاص مدیریتی گرفته تا میز کنفرانس و میز کارمندی و کانتر ها به دلیل در معرض دید بیشتر بودن بسیار اهمیت دارند. در بسیاری از ادارات میز پذیرش به عنوان اولین المان قابل رویت در دفتر بسیار حائز اهمیت است.

مبلمان اداری

پس از خرید میز و صندلی اداری به سراغ دیگر ملزومات اداری و وسایل و لوازم جانبی بروید. در این مرحله می توانید بر اساس رنگ و نقش و طراحی های اقلام موجود پیرامون خرید لوازم و تزیینات اداری تصمیم بگیرید.

مبلمان اداری مبلمان اداری

 

منبع: راهنمای خرید انواع مبلمان اداری

بازدید : 105 تاریخ : سه شنبه 29 تیر 1395 زمان : 11:35 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: چه رنگ رژ لبی به پوست شما می آید؟

بسیاری از مردم هر ساله در انتظار فصل شنا به سر می برند تا از نور پر حرارت خورشید استفاده کرده و علاوه بر فرار از خستگی قدری از فشار گرما بر بدن خود کم کنند؛ البته در این میان عده ای هم قصد شنا ندارند، بلکه در پی تغییر رنگ هستند.

این گروه ترجیح می دهند چند ساعت زیر نور خورشید بمانند تا رنگ پوست شان تغییر کند؛ غافل از اینکه پوست با قرار گرفتن طولانی مدت زیر نور خورشید دچار آفتاب سوختگی می شوند و بعضا می تواند عوارض جبران ناپذیری داشته باشد.آفتاب سوختگی یکی از تاثیرات مخرب نور خورشید بر بدن هنگام شنا در دریا و یا استخرهای روباز است که به التهاب‌ پوست پس از مواجهه‌ بیش‌ از حد با آفتاب گفته می شود. اشعه آفتاب دارای طیف مرئی و اشعه نامرئی ماورای بنفش و مادون قرمز است.

این دو اشعه نامرئی ممکن است سبب ایجاد سوختگی شوند. در اثر تابش آفتاب به سطح دریاها یا نقاط پربرف کوهستانی اشعه ماورای بنفش بیشتر منعکس و باعث سوختگی می‌شود.

برخی معتقدند که میزان اندک آفتاب سوختگی آسیبی به پوست نمی رساند اما متخصصان بارها هشدار داده اند که این طرز فکر اشتباه و آفتاب سوختگی در دوران کودکی و نوجوانی می تواند به سرطان پوست در دوران بزرگسالی تبدیل شود.


قرار گرفتن بیش از حد زیر نور آفتاب، ممکن است باعث سرطان پوست، پیری زودرس پوست و لک پوستی شود؛ هرچند تماس پوست بدن با نور آفتاب برای استحکام استخوان های بدن ضروری است، ولی تماس مداوم و بدون حفاظ در طولانی مدت می تواند عوارض بعضا جبران ناپذیری به همراه داشته باشد.

** نور خورشید
اشعهٔ مادون قرمز امواج فروسرخ دسته ‌ای از پرتوهای نامرئی خورشید هستند که بعد از برخورد با جسم موجب گرم شدن آن می‌شود و به همین دلیل است که وقتی در مقابل نور خورشید قرار می‌گیریم احساس گرما می‌ کنیم.


اشعه مادون قرمز نور خورشید حرارت و گرما تولید می کند و در صورت محافظت نکردن می تواند آسیب های زیادی به پوست وارد کند که از جمله آن آفتاب سوختگی است.اشعه ماورای بنفش (فرا بنفش) نیز در محدوده ای از طیف نور خورشید است که پس از طی میلیون ها کیلومتر از خورشید به ما می رسد. این قسمت از نور خورشید در محدوده بینایی انسان نیست و نمی توانیم آن را ببینیم به همین خاطر به آن نور تاریک نیز می گویند.این اشعه خود به سه دسته تقسیم می شود: UV-A,UV-B,UV-C . جو زمین شدت ورود اشعه را می گیرد. علاوه بر جو زمین عواملی چون گردوغبار، آلودگی هوا و ابرها نیز از شدت ورود اشعه می کاهند. به همین خاطر کوهنوردان در ارتفاعات کوه ها بیشتر در معرض تابش این اشعه هستند.

** آفتاب سوختگی و افزایش سرطان پوست
معاون مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام، گفت:اشعه آفتاب پس از برخورد با سطح شن و ماسه اثر بیشتری روی پوست می گذارد.دکتر نصیری کاشانی افزود: آفتاب سوختگی های دوران جوانی احتمال بروز سرطان های پوست را در بزرگسالی 8 تا 9 برابر افزایش می دهد.وی ادامه داد: بهترین ساعات شنا قبل از 10 صبح و پس از 5 بعدازظهر است و شنا کردن در دریا یا استخرهای روباز باید با ملاحظاتی انجام شود تا به پوست آسیب نرسد.

معاون مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام دانشگاه علوم پزشکی تهران با اشاره به اینکه در این ساعات میزان اشعه نور خورشید قابل قبول تر است، تاکید کرد: مردم خودشان را در معرض نور خورشید قرار ندهند و از گرفتن حمام آفتاب یا برنزه کردن پوست در سواحل و سولاریوم ها خودداری کنند.
نصیری تاکید کرد پیش از رفتن به شنا پوست بدن خود را به کرم های ضدآفتاب مناسب آغشته کنید تا سوختگی ناشی از نور آفتاب به حداقل برسد.

** استفاده از ضدآفتاب های مناسب
معاون مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام گفت: اگر در معرض آفتاب قرار می گیرید بهتر است از ضد آفتاب های مناسب برای بدن و صورت استفاده کنید. اما لازم نیست که SPF در کرم های ضدآفتاب را بالا ببریم. هرچه SPF ضد آفتاب بالاتر باشد، مواد محلول در چربی در آن بیشتر و تحمل استفاده برای مصرف کننده سخت تر می شود.

به گفته نصیری، برای ما ایرانی ها حدود 30 SPF کافی است .
وی با اشاره به این که زمانی که ضد آفتاب می زنیم نباید فکر کنیم که کاملا از اشعه خورشید محافظت خواهیم شد، گفت: زمان دوام کرم ضدآفتاب حدود 1.5 ساعت است و بعد از این مدت باید تجدید شود.نصیری، عرق سوز شدن را یکی دیگر از عارضه های فصل گرما اعلام کرد و گفت: این عارضه که در فصل گرما شاهد آن هستیم، بیشتر در نواحی چین های بدن مشاهده می شود.معاون مرکز آموزش و پژوهش بیماری های پوست و جذام به مردم توصیه کرد در صورت امکان در ساعات اوج گرما در معرض نور خورشید قرار نگیرند تا دچار این عارضه نشوند.

بازدید : 74 تاریخ : یکشنبه 27 تیر 1395 زمان : 10:48 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: هازال کایا بازیگر معروف ترکیه ای آشپز شد!!!!!!!

دانشمندان دریافته اند رژیم غذایی غنی از پروتئین و ویتامین می تواند به مقابله با بیماری آلزایمر و پارکینسون کمک کند. به گفته محققان دانشگاه مک مستر کانادا، مکمل غذایی مورد مطالعه حاوی ترکیبی از ۳۰ ویتامین و مواد معدنی دارای پتانسیل کاهش روند پیشرفت بیماری های عصب شناختی نظیر آلزایمر و پارکینسون است.طبق این مطالعات، مشخص شده است که این مکمل دارای ویژگی های قابل توجه ضدپیری است که می تواند از نابودی سلول های مغز پیشگیری کرده و حتی این روند را برگرداند.جنیفر لمون، سرپرست تیم تحقیق، در این باره می گوید: «یافته های ما بسیار قابل توجه است.امیدواریم این مکمل بتواند موجب تعدیل برخی بیماری های بسیار جدی و نهایتاً بهبود کیفیت زندگی در دوران سالمندی شود.»

فرمول این مکمل ضدپیری شامل مواد متداولی نظیر ویتامین های B، C و D، اسیدفولیک، عصاره چای سبز، روغن کبد ماهی کاد، و سایر مواد مغذی دارویی است.موش های مورداستفاده در این مطالعه، بیش از نیمی از سلول های مغزشان را از دست داده بودند، بطوریکه چندین منطقه از مغزشان تا سن یک سالگی به شدت تحت تاثیر قرار گرفته بود که دقیقا شبیه به بیماری شدید آلزایمر در انسان بود.

تولید قرص جوانی تا دو سال آیندهبه این موش در طول مدت چند ماه، هر روز قطعات کوچک نان شیرینی حاوی مکمل مذکور داده شد. به مرور زمان محققان دریافتند نابودی شدید سلول های مغز کاملا برطرف شد و روند زوال شناختی متوقف شد.

به گفته این محققان، مرحله بعدی تحقیق آزمایش این مکمل غذایی بر روی انسان هاست که احتمالا تا دو سال آینده محقق می شود.
محققان که این مکمل را «قرص جوانی» می نامند معتقدند که آسیب ناشی از زوال عقل و سایر بیماری های مرتبط با سن با این مکمل غذایی قابل بازگشت است.



بازدید : 75 تاریخ : چهارشنبه 23 تیر 1395 زمان : 10:31 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

عنوان: درس های زندگی که خیلی دیر یادشان میگیریم!

ستاره هایی که در عشق نافرجام بودن!دراین اینجا با تعدادی از چهره های مشهور ک در عشق خودت بدشانس بودن آشنامیشویم.اگر چه جنیفر لوپز یکی از با استعداد و قدرتمندترین ستاره های هالیوود است، اما این موفقیت او شامل روابط عاطفی اش نمی شود. او نه یک بار، نه دو بار بلکه سه بار ازدواج کرد. حتی زمانی که مجرد بود هم نتوانست برای خود یک شریک زندگی دائمی انتخاب کند. ما هیچوقت رابطه شکست خورده او با همسرش بن افلک را از یاد نمی بریم. البته این طور که او می گوید هنوز هم دلش پیش او مانده است. جنیفر لوپز در حال حاضر با کاسپر اسمارت زندگی می کند.


۲٫ لئوناردو دی کاپریو: زندگی عاطفی لئوناردو دی کاپریو در «مانکن ها» خلاصه می شود. او با مدل های مختلفی از ژیزل بوندشن گرفته تا ‫کلی روربچ‬‎ قرار ملاقات گذاشته و رابطه ای عاطفی برقرار کرده است که متاسفانه ختم به خیر نشد. البته در کنار این مانکن ها، او با ستاره هایی چون ریحانا و بلیک لایولی هم در ارتباط بوده که هیچ کدامشان دوام نداشت.‬


۳٫ تیلور سویفت: تیلور سویفت هم جزو آن دسته از ستاره هایی است که مدام از این رابطه به آن رابطه می پرد. او در سن ۲۵ سالی با افراد مختلفی در تماس بود اما هیچ کدام از آن روابط به سرانجامی رضایت بخش نرسید. در کارنامه تیلور می توان نام افرادی از لاتنرگرفته تا خواننده گروه وان دایرکشن به نام هری استایل و جیک جیلنهال بازیگر آمریکایی را دید. او در حال حاضر نیز با کالوین هریس قرار ملاقات می گذارد و این طور به نظر می رسد که رابطه ای عاشقانه میان آنها شکل گرفته است. اما شما چه فکر می کنید؟ آیا رابطه آنها ادامه خواهد یافت؟ شاید بد نیست تا انتشار آلبوم جدیدش صبر کنیم زیرا تیلور عادت دارد برای مخاطبان خاص خود آهنگ بسازد.

۴٫ کیتی پری
ازدواج کیتی پری با راسل برند پس از تنها دو سال به اتمام رسید. پس از آن او با دیپلو، خواننده رپ، در ارتباط بود. البته حضور جان مایر را در زندگی اش نمی توان نادیده گرفت. کیتی پری او را به عنوان یک پناهگاه فرض می کند که پس از هر بار شکست عشقی، به سمت او باز می گردد. اگر می خواهید بدانید که او در حال حاضر با چه کسی در ارتباط است، باید بگوییم که تنها خدا می داند.


۶٫ بردلی کوپر: بردلی در اواخر ۲۰۰۶ با جنیفر اسپوزیتو ازدواج کرد اما کمی بعد در می ۲۰۰۷ اعلام کرد که اسپوزیتو قصد طلاق گرفتن از وی را دارد. او پس از آن به مدت ۲ سال با زویی سالدانا و پس از آن با سوکی واترهوس ارتباط داشت که آن هم با شکست مواجه شد. بردلی از سال ۲۰۱۵، رابطه با ایرینا شایک، مدل روسی، را آغاز کرده است.

۷٫ ساندرا بولاک: از آنجا که ساندرا بولاک تا مدت ها با افراد گوناگونی از تاته داناوان هنرپیشه آمریکایی گرفته تا متیو مک‌کانهی و حتی رایان گاسلینگ قرار ملاقات می گذاشت، زمانی که در سال ۲۰۰۵ در برنامه تلویزیونی اعلام کرد که با جسی جی جیمز ازدواج کرده است، تعجب همگان را برانگیخت. اما متاسفانه ازدواج آنها دوام نیاورد و در سال ۲۰۱۰ به جدایی ختم شد. این طور به نظر می رسد که او از آن زمان تا به حال وارد رابطه عاطفی دیگری نشده است.

 ۸٫ شان پن:  کارنامه روابط شان پن هم دست کمی از دیگران ندارد. ازدواج، درگیری و طلاق او با خواننده مشهور هالیوودی، مدونا، را هیچگاه از یاد نمی بریم. او پس از شکست عشقی اش، در سال ۱۹۹۶ با بازیگر و خواننده آمریکایی، رابین رایت، وارد رابطه شد که حاصل ازدواج آنها ۲ فرزند است. آنها در طول ۱۴ سال زندگی مشترک خود، صدها بار از هم جدا و دوباره به هم بازگشتند تا در نهایت در سال ۲۰۱۰ به طور رسمی از یکدیگر طلاق گرفتند. شان اخیرا نیز با بازیگر برنده جایزه اسکار، شارلیز ترون، در ارتباط بود اما درست یک ماه پس از شروع رابطه، به نامزدی خود خاتمه دادند.

بازدید : 86 تاریخ : دوشنبه 21 تیر 1395 زمان : 11:26 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 عنوان: فو ق العاده ترین آتلیه عروس های ایرانی

این مقاله درمورد انتخاب بهترین آرایشگاه عروس می باشد.

عکس های عروسی از ماندگارترین لحظات در زندگی عروس و داماد به شمار می روند و عروس و داماد خوش عکس بودن آرزوی هر عروس و دامادی است.بالاخره روز عروسي فرا رسيده؛ روزي که خيلي وقت است منتظرش بوده‌ايد و براي آمدنش کارهاي زيادي را انجام داده‌ايد. تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که آرامش خود را حفظ کنيد و برنامه‌ها را اجرا کنيد. عروس خانم و آقا داماد؛ براي اينکه روز عروسي خوبي داشته باشيد، بايد چند نکته را به خاطر بسپاريد:
توقع هر اتفاق غيرمنتظره‌اي را داشته باشيد. هر چيزي ممکن است اتفاق بيفتد که در برنامه شما نبوده است. سعي کنيد آرامش خود را حفظ کنيد و اتفاقات غيرمنتظره را بدون اينکه به برنامه اصلي آسيبي وارد کند، مديريت کنيد.

سعي نکنيد تا همه کارها را خودتان زير نظر داشته باشيد. اجازه دهيد تا اطرافيانتان اداره امور آن روز را به عهده داشته باشند و شما تنها لذت ببريد. لازم نيست که شما مراقب باشيد به همه مهمان‌ها رسيدگي کامل مي‌شود يا نه. اجازه دهيد تا مادرتان اين کار را انجام دهد. هيچ يک از مهمان‌ها توقع اين کار را از شخص شما ندارند.اگر هر لحظه‌اي در طول اين روز احساس کرديد که دچار استرس شده‌ايد نفس عميقي بکشيد و تنها به اين فکر کنيد که اين روز يک بار در زندگي شما اتفاق مي‌افتد و بايد بهترين روز زندگي شما در خاطره خودتان و همه باشد. پس سعي کنيد استرس را از خودتان دور کنيد.

اگر محصول جديدي به شما پيشنهاد شود و مي خواهيد آنرا امتحان کنيد، چند ماه قبل اين کار را انجام دهيد تا اگر پوست تان به آن واکنش نشان داد، آن نشانه ها در روز بزرگ زندگيتان نباشد.اين مورد براي شما جزو الزامات است که آرايش تان را در نور طبيعي امتحان کنيد تا بتوانيد يک آرايشِ کامل و بي نقص داشته باشيد. آيينه را روبروي پنجره اي که نورگير است بگذاريد تا نور خورشيد مستقيماً به صورت تان بتابد.

براي آرايش عروس اول مرطوب کننده، سپس پرايمر و در نهايت فانديشن را بزنيد. ولي بين هر کدام 5 دقيقه فاصله بياندازيد تا هر کدام از آنها خوب جذب پوست تان بشود.چند لايه ي نازک از کرم پودر خيلي خيلي بهتر از يک لايه ي ضخيم است. يک لايه ي نازک از کرم زيرسازي، يک لايه کانسيلر و يک لايه ي نازک کرم پودر براي ايجاد آنچه شما مي خواهيد ايده آل است.و در نهايت به خاطر داشته باشيد که هر چقدر شما آرام‌تر باشيد اطرافيانتان هم آرام‌ترند و مي‌توانند کمک بيشتري به شما بکنند.

در این مقاله درمورد انتخاب بهترین آتلیه عروس اشاره ای شده است.

بازدید : 90 تاریخ : یکشنبه 13 تیر 1395 زمان : 11:19 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

 عنوان: همه آن چیزی که باید برای اقامت آلمان بدانید 

این مقاله درمورد مهاجرت به آمریکا می باشد.

زندگی در آمریکا و هزینه های زندگی در آمریکازندگی در آمریکا و هزینه های روزمره آن بسته به این که در کدام منطقه از آمریکا, کدام منطقه شهری یا روستایی هستید بسیار متفاوت است.بسیاری از اعدادی که در این مقاله آورده شده است بر اساس یک میانگین کلی از سراسر ایالات متحده آمریکا است, پس امکان دارد که تفاوت زیادی بین برخی از قیمت ها وجود داشته باشد.به عنوان مثال در غرب ایالت متحده ( اوهایو, ایندیانا, ایلینوی و غیره) قیمت های آورده شده بسیار پایین تر از قیمت های که در ایالت های نیو انگلند ( رود آیلند, ماساچوست, مین, نیو همپشایر, کنتیکت و غیره ) می باشد.شما می توانید روی کمک های دانشگاهی که در آن تحصیل می کنید برای تامین هزینه های زندگی دانشجوییتان در طول سال حساب باز کنید.در ادامه ریزی به صورت تقریبی از هزینه های کلی و جزئی زندگی در آمریکا برای شما آماده کرده ایم.تمام هزینه های آورده شده در متن بر اساس دلار آمریکا می باشد.

مسکن و خدمات :

یکی از مواردی که شما در طول دوران زندگیتان مجبور به تغییر آن هستید مسکن است.اجاره آپارتمان در آمریکا به طور متوسط از 500 دلار برای یک آپارتمان یک خوابه خارج از شهر و 1500 دلار برای یک آپارتمان 3 خوابه در مناطق مرکزی شهر به صورت ماهیانه هزینه دارد.هزینه اجاره مسکن در آمریکا می تواند با توجه به اضافه شدن هزینه آب و برق که شامل اجاره می شود متفاوت باشد.در مورد شرایطی که در قرار داد اجاره خانه نوشته شده است با یک فرد با تجربه مشورت نمایید.هزینه های برق, گاز و اینترنت و ... در شرایط مختلف متفاوت است و شما می توانید با رعایت نکاتی آنها را پایین تر آورید.در ادامه ریزی از این هزینه ها را می توانید ببینید.

هزینه های برق :

هزینه های برق در آپارتمان ها بسته به متراژ آپارتمان متفاوت است.این هزینه در آمریکا بین 50 تا 100 دلار به صورت ماهیانه می باشد.اگر سیستم گرمای آپارتمان شما هم با استفاده از برق کار کند هزینه های شما تا 150 دلار هم بالا می رود.

هزینه های گاز :

اگر از گاز فقط برای پخت و پز استفاده شود این هزینه به صورت ماهیانه بین 10 تا 15 دلار است اما اگر از گاز برای گرم کردن آپارتمان استفاده کنید, این هزینه می تواند بین 50 تا 100 دلار در ماه باشد.

هزینه اینترنت : میانگین این هزینه در ماه به 45 تا 50 دلار می رسد.

خدمات تلفن همراه : حداکثر خدمات به طور متوسط, هزینه ی ماهیانه 50 دلار را در بردارد.اگر شما از خدمات اینترنت تلفن همراه هم استفاده کنید این عدد می تواند به 100 دلار در ماه هم برسد.

هزینه های آب و فاضلاب و دفع زباله :

این هزینه معمولا زیر مجموعه اجاره خانه می باشد و به عهده صاحب خانه میباشد.این هزینه به دلیل اینکه صاحب خانه باید این مبلغ را برای کل ساختمان پرداخت کند بر عهده مستاجر نمی باشد.اگر شما پرداخت این هزینه را به عهده گرفته اید, باید بدانید که سازمان شهرداریها معمولا هزینه 50 تا 75 دلار را در برای سه ماه دریافت می کنند.این مبلغ البته برای منطقه ای که شما در آن زندگی می کنید متفاوت است.

زندگی در آمریکا برای شما به صورت ماهیانه هزینه ای در حدود 1000 تا 1500 دلار برای مسکن, آب,برق و گاز و ... در بر دارد.

هزینه های درمانی در آمریکا :

هر چقدر که هزینه مواد خوراکی در کشور آمریکا پایین است، هزینه هایی همچون تعمیرات، بیمه خودرو و خدمات درمانی بسیار بالا می باشد.به همین علت است که مردم آمریکا به مقوله پیشگیری اهمیت می دهند و به ططور مداوم ورزش می کنند.اگر بیمه در مانی نداشته باشید، یک سرماخوردگی معمولی و آمپول آنتی بیوتیک برای شما در حدود 110 دلار هزینه دارد. اگر هم به بستری در بیمارستاننیاز باشد, به عنوان مثال برای یک جراحی آپاندیس در حدود 2 تا 3 هزار دلار برای شما هزینه دارد. هرچند که در این کشور بیمه های درمانی تا 80 درصد هزینه های درمانی را پوشش می دهند.

هزینه های روزانه دیگر :

در ادامه باقی هزینه های که شما در طول اقامت در آمریکا دارید را آورده ایم.این اعداد به صورت تقریبی و میانگینی از کل کشور آمریکا است و برای کمک به شما ارائه می شود.هزینه های مواد غذایی برای یک نفر در طول یک هفته بین 20 تا 40 دلار متغییر است.جدول زیر لیست هزینه های مواد غذایی اساسی در زندگی هر فرد است.
نوع کالا  مقدار  هزینه
شیر (1 لیتر)  یک لیتری  3.50 دلار
نان  یک عدد  2.50 دلار
برنج  یک پوند  1.00 دلار
تخم مرغ  ده عدد  2.00 دلار
محصولات تازه( میوه , سبزیجات )  -  هزینه کم و مناسبی دارد.البته همراه با نوسانات فصلی
هزینه گاز و سوخت  3.7 لیتر  3.5 دلار






اگر شما خوش شانس باشید و در منطقه ای زندگی کنید که سیستم منظم و دقیقی برای حمل و نقل عمومی داشته باشد, می توانید مبلغ تتاثیر گذاری از هزینه های ماهیانه خود را کاهش دهید.حتی در سیستم حمل و نقل عمومی شما می توانید از تخفیف های خوبی تحت عنوان دانشجویی و یا دانش آموزی تا سقف 50 یا 60 درصد استفاده کنید.

هزینه های لباس :

هزینه های لباس در کشور آمریکا نسبتا زیاد است.البته شما می توانید با خرید از فروشگاه های بزرگ مانند وال مارت و غیره از قیمت ها و تخفیف های خوبی برخوردار شوید.به طور میانگین هزینه یک شلوار در آمریکا در حدود 40 دلار می باشد و قیمت یک پیراهن تابستانی در حدود 38 دلار می باشد.همچنین شما می توانید یک جفت کتونی نایک را در حدود 70 دلار و یک جفت کفش چرمی را در حدود 81 دلار تهیه کنید. ( Walmart شرکت خرده‌فروشی آمریکایی است، که دارای بزرگترین شبکه فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی، سوپرمارکت‌ها و هایپرمارکت‌ها در جهان می‌باشد. این شرکت در سال ۲۰۱۲ پس از شرکت‌های رویال داچ شل و اکسان‌موبیل در رتبه سوم از بزرگترین شرکت‌های جهان قرار گرفت. در سال مالی ۲۰۱۳ شرکت والمارت با درآمدی معادل ۴۶۹ میلیارد دلار، به‌عنوان بزرگترین شرکت جهان بر پایه میزان درآمد، شناخته شد. )

زندگی در آمریکا و هزینه های زندگی در آمریکا

اگر شما به دنبال اطلاعات کاملتر و ریزتری برای هزینه های زندگی در آمریکا بعد از مهاجرت به آمریکا هستید,می توانید با مراجعه به قیمتهای سایت NUMBEO از ریز قیمت ها برای اقلام مختلف استفاده کنید.اطلاعات داده شده از هزینه های زندگی در آمریکا از طریق افرادی که در این کشور زندگی می کنند و یا از این کشور بازدید کردند جمع آوری شده است.اداره آمار کشور آمریکا هم اطلاعات و ارقامی در این زمینه ارائه میدهد که شما می توانید از آنها برای زندگی در آمریکا استفاده کنید.

یکی از را ه های مهاجرت به آلمان تحصیل درآلمان می باشد.

مهاجرت به فرانسه مهاجرت به استرالیا , مهاجرت به دانمارک , مهاجرت به اروپا ,مهاجرت به نروژ , مهاجرت به فرانسه

بازدید : 122 تاریخ : پنجشنبه 10 تیر 1395 زمان : 10:58 نویسنده : ایفانت نظرات (0)

آمار سایت
  • کل مطالب : 201
  • کل نظرات : 11
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 63
  • بازدید ماه : 551
  • بازدید سال : 6,290
  • بازدید کلی : 52,275
  • مطالب